site
stats
انٹرٹینمںٹ

سلمان خان اور دپیکا سب سے زیادہ کمانے والے بھارتی اداکار

ممبئی: سلمان خان اور دپیکا نے بالی ووڈ انڈسٹری میں ایک سال کے دوران سب سے زیادہ کمانے کا ریکارڈ قائم کرتے ہوئے دیگر اسٹارز کو پیچھے چھوڑ دیا۔

تفصیلات کے مطابق فوربس میگزین نے بھارت کی سب سے زیادہ کمانے والے افراد کی فہرست جاری کی جو گزشتہ سال اکتوبر سے رواں سال ستمبر تک مبنی ہے۔

فلمی دنیا میں کمائی کے حوالے سے ترتیب دی جانے والی فہرست کے مطابق فلم ٹیوب لائٹ کی باکس آفس پر کم کمائی ہونے کے باوجود سلمان خان ایک سال میں 232 کروڑ کما کر سرفہرست رہے۔

مزید پڑھیں: پریانکا چوپڑا زیادہ کمانے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل

فہرست کے مطابق شارخ خان 170.5 کروڑ کے ساتھ دوسرے اور 98 کروڑ 25 کے ساتھ اکشے کمار چوتھے نمبر پر رہے جبکہ بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی فہرست میں تیسرے نمبر پر رہے۔

فہرست کے مطابق اداکارؤں میں پریاکنا چوپڑا سرفہرست رہیں انہوں نے رواں سال 68 کروڑ روپے کمائے اور فہرست میں وہ 7واں نمبر حاصل کرنے میں کامیاب رہیں۔

واضح رہے کہ فوبس میگزین کی جانب سے بالی ووڈ فلموں اور انٹرٹینمنٹ کی دنیا میں ہونے والی کمائی سے متعلق فہرست شائع کی جاتی ہے جس میں باکس آفس اور معروف شخصیات کی سالانہ کمائی کے اعداد و شمار بتائے جاتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top