site
stats
کھیل

کراچی کنگز کےشیر چیمپین اور چیمپین ہی رہیں گے،سلمان اقبال

کراچی : کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال کا کہنا ہے کہ کراچی کنگز نے ثابت کردیا کہ وہ آن پیپر ہی نہیں آن گراؤنڈ بھی بہترین ٹیم ہے،کون سے غیر ملکی کھلاڑی لاہور آئیں گے میچ جیتنے کے بعد بتائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی نیوز کے پروگرام ہرلمحہ پرجوش میں کراچی کنگز کی عمدہ پرفارمنس پر سلمان اقبال نے کہا کہ کراچی کنگز کاغذی نہیں بلکہ بہترین ٹیم ہے، کراچی کنگز کےشیر چیمپین اور چیمپین ہی رہیں گے۔

انہوں نے کہا کہ کرس گیل میچ ونر ہے، کریز پرموجود ہو تو مخالف ٹیم پریشر میں رہتی ہے، میچ کےدوران دل کی دھڑکن تیزہوتی ہے، کراچی کنگز نے بتا دیا کہ صرف نام کی بڑی ٹیم نہیں ہے، میچ جیتنےکےبعدبتائیں گے کہ کون سے غیر ملکی کھلاڑی لاہور آئیں گے۔

کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے کہا کہ کہ عماد وسیم کی کارکردگی بہترین رہی، ٹیم اسی طرح کھیلتی رہی تو انشا اللہ فائنل میں ضرور پہنچے گی،  ٹی ٹوینٹی کرکٹ میں کچھ پتہ نہیں ہوتا کہ کب کیا ہو جائے، پشاور سے ہونے والے میچ میں بھی کامیابی کی امید ہے، کراچی کنگز نے کارکردگی برقرار رکھی تو فائنل جیت سکتی ہے۔

مالک کراچی کنگز سلمان اقبال کا کہنا تھا کہ عوام نے کراچی کنگز کو اپنایا ہے، کل اسٹیڈیم میں22ہزارشائقین کراچی جیتے گا کے نعرے لگارہے تھے، کھلاڑیوں کو پیغام بھیجا ہے کچھ بھی ہو جائے آپ لوگ اسٹار ہیں۔

یاد رہے کہ پی ایس ایل پلے آف کے دوسرے میچ میں کراچی کنگز نے سنسنی خیز میچ کے بعد دفاعی چیمپیئن اسلام آباد یونائیٹڈ کو 44 رنز سے ہرا کر ٹورنامنٹ میں اپنی پوزیشن مزید مستحکم کرلی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top