site
stats
انٹرٹینمںٹ

بالی ووڈ سپر اسٹار سلمان خان نے معافی مانگنے سے انکار کردیا

ممبئی بالی ووڈ سُپر اسٹار سلمان خان نے زیادتی سے متاثرہ خواتین سے متعلق اپنے بیان پر معافی مانگنے سے انکار کردیا،انہوں نے کہا کہ میرے بیان کو غلط انداز میں لیا گیا.

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ کے دبنگ خان اور تنازعات کا آپس میں گہرا تعلق ہے اور یہی وجہ ہے کہ وہ آئے دن میڈیا میں موضوغ بحث بنے رہتے ہیں.

اس دفعہ بالی ووڈ اداکارسلمان خان زیادتی سے متاثرہ خواتین سے متعلق دیے گئے بیان پر مشکل میں پھنس گئے ہیں،اور سوشل میڈیا پربھی ان کے بیان پر سخت غم وغصے کا اظہار کیا جارہا ہے.

گذشتہ دنوں بھارت میں خواتین کے حقوق کے لیے کام کرنے والی تنظیم نیشنل کمیشن آف ویمن نے سلمان خان کو نوٹس جاری کرتے ہوئے سات روز میں معافی مانگنے کا مطالبہ کیا تھا.

دبنگ خان نے تین صفحات پر مشتمل نوٹس کے جواب میں اپنے بیان پر معافی مانگنے سے انکار کردیا،اداکار کا کہنا تھا کہ ان کے دل میں خواتین کے لیے بہت عزت اور احترام ہے اور میرے بیان کو غلط انداز میں لیاگیا.

سلمان خان کی جانب سے نوٹس کے جواب میں معافی نہ مانگنے پر ویمن کمیشن کی جانب سے ان کے خلاف قانونی چارہ جوئی کا امکان ہے.

*ہریانہ میں زیادتی سے متاثرہ لڑکی کا سلمان خان پر 10 کروڑ روپے کا ہرجانہ

یاد رہے گذشتہ دنوں بھارتی ریاست ہریانہ میں اجتماعی زیادتی سے متاثرہ لڑکی نے بالی ووڈ اسٹار سلمان خان پر 10 کروڑ کا ہرجانہ کا دعویٰ دائر کیا تھا.

اجتماعی زیادتی سے متاثرہ لڑکی کے وکیل نے مؤقف اختیار کیا کہ سلمان خان کے بیان سے میری موکلا کی دل آزاری ہوئی ہے لہٰذا سلمان خان سرعام معافی مانگیں بصورت دیگر 10 کروڑ ہرجانہ ادا کیا جائے.

واضح رہے کہ ایک انٹرویو میں جب سلمان خان سے پوچھا گیا کہ ’’سلطان‘‘ میں ان کا پہلوانوں کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ کیسا رہا،تو ان کا کہنا تھا کہ میں جیسے ہی شوٹنگ مکمل کر کے رنگ سے باہر آتا تھا تو میں خود کو زیادتی کا شکار ایک لڑکی محسوس کرتا تھا،جو نہ صحیح طور سے سیدھا چل سکتی ہے اور نہ کھا سکتی ہے،جس پر بھارت میں طوفان بھرپا ہوگیا تھا.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top