The news is by your side.

Advertisement

سلمان خان کی شادی کی تاریخ طے ہوگئی، بھارتی میڈیا کا دعویٰ

ممبئی: دلوں پر راج کرنے والے بالی ووڈ اداکار سلمان خان رومانیہ کی حسینہ لولیا ونچر کے ساتھ رشتے میں منسلک ہونے کی خبروں میں تیزی آگئی ہے۔

اطلاعات کے مطابق دبنگ خان اور ان گرل فرینڈ نے بالی ووڈ اداکارہ پریٹی زنٹا کی شادی میں ایک ساتھ شرکت کی، جس کے بعد اس اب یہ افواہیں گردش کررہی ہیں کہ اس سال کے آخر تک دبنگ رومانیہ کی حسینہ کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوجائیں گے۔

salman-post-1

بھارتی ویب سائٹ اسپاٹ بوائے ڈاٹ کام سے سلمان خان کے قریبی دوست نے بات کرتے ہوئے بتایا ہے کہ سلمان خان کی شادی کی تاریخ 27 دسمبر کو طے ہوچکی ہے، یہ سب ان کے خاندان کی خواہش پر طے ہوا ہے کیونکہ سلو کے خاندان والے رواں سال دسمبر میں دو خوشیاں ( سلمان خان کی 51 ویں سالگرہ کے ساتھ ان کی شادی کی خوشی) ایک ساتھ منانا چاہتے ہیں۔

salman-post-5-768x420

تاہم سلمان خان نے اپنی شادی کے حوالے سے اٹھنے والی خبروں کی تردید کردی ہے۔

حال ہی میں شائع ہونے والی تصاویر میں سلمان خان ،رومانوی حسینہ اور ان کے اہل خانہ کو ائیرپورٹ سے باہر نکلتے ہوئے دکھایا گیا تھا۔

salman-post-3

تفصیلات کے مطابق سلمان خان، لولیا ونتر اور دونوں کے خاندان چندی گڑھ سے چھٹیاں گزارنے کے بعد واپس ممبئی آئے تھے ، اس موقع پر کسی نے شخص نے ان کی یہ تصاویر سماجی رابطوں کی ویب سائٹ پر شائع کردی ہے، جس کے بعد بھارتی فلم انڈسٹری میں دبنگ خان کی شادی کے حوالے سے افواہوں نے گردش کرنا شروع کردیا ہے۔

واضح رہے بالی ووڈ اداکار دبنگ خان اپنی اداکاری کے ساتھ ساتھ اپنے عشقانہ مزاج کے حوالے سے کافی شہرت رکھتے ہیں، یہی وجہ ہے کہ بھارتی فلم انڈسٹری کی معروف اداکارائیں ایشوریا رائے اور کترینہ کیف کے ساتھ اسکینڈلز منظر عام پر آچکے ہیں۔

دبنگ خان بھارتی فلم انڈسٹری معروف اداکاروں میں اکیلے کنوارے اداکار بچے ہیں، جنکی شادی کی خبریں ہر دور گردش کرتی رہتی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں