سلمان خان کی باڈی کی حقیقت بالآخر سامنے آگئی -
The news is by your side.

Advertisement

سلمان خان کی باڈی کی حقیقت بالآخر سامنے آگئی

اگر آپ کا شمار پاکستان کے ان لاکھوں کروڑوں افراد میں سے ہوتا ہے جو بالی ووڈ اداکار سلمان خان کی آن اسکرین باڈی دیکھ کر حسد کا شکار ہوں گے، اس سے متاثر ہوں گے، یا ان کی باڈی کی وجہ سے انہیں پسند کرتے ہیں، تو پھر اس باڈی کی حقیقت یقیناً آپ کو شدید جھٹکے سے دو چار کرنے والی ہے۔

بالی ووڈ اداکار سلمان خان اپنی مضبوط اور سڈول جسامت کو فلموں میں خوب کیش کرواتے ہیں اور تقریباً ہر فلم میں ان کے اکثر مناظر بغیر شرٹ کے ہوتے ہیں۔

خصوصاً مار دھاڑ اور لڑائی کے مناظر میں سلمان خان بنا شرٹ کے ہی لڑتے نظر آتے ہیں۔

تاہم آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ ان کی یہ باڈی داراصل ویژول افیکٹس کا کمال ہے جو اسکرین پر اس قدر متاثر کن دکھائی دیتی ہے۔

مزید پڑھیں: ٹائی ٹینک کو کیسے فلمایا گیا؟

ایسا نہیں کہ سلمان خان کی باڈی کوئی معمولی ہے اور اسے بہت بڑھا چڑھا کر پیش کیا جاتا ہے۔ ان کی فٹنس اور باڈی بلاشبہ مثالی ہے، لیکن اسکرین پر نظر آنے والی شاندار جسامت سے بہر حال ذرا کم اور مختلف ہے۔

اس کا اندازہ آپ کو ان تصاویر کو دیکھ کر ہوجائے گا جن میں سلمان خان کی اصل باڈی اور اسکرین پر دکھائی دی جانے والی باڈی کا تقابل کیا گیا ہے۔

کیا آپ کو لگنے والا جھٹکا بہت شدید تو نہیں؟


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں