The news is by your side.

Advertisement

سلمان خان کی فلم ’ ٹائیگرزندہ ہے‘ نے423 کروڑکمالیے

ممبئی: بالی ووڈ کے سلطان سپراسٹار سلمان خان کی فلم ٹائیگرزندہ ہے نے صرف 10 دن میں دنیا بھر سے 423 کروڑ کما کرفلم انڈسٹری کے تمام ریکارڈز توڑ دیے۔

تفصیلات کے مطابق کروڑوں دلوں کی جان سپراسٹار سلمان خان کی فلم ٹائیگرزندہ ہے نے باکس آفس پر دھوم مچادی، فلم نے 10 دنوں میں 423 کروڑ کما کرثابت کردیا کہ سلمان خان ہی باکس آفس کے سلطان ہیں۔

فلم ٹائیگرزندہ ہے میں سلمان خان اور کترینہ کیف کی جوڑی کو بے حد پسند کیا گیا، فلم میں سلمان خان کو ان کی اداکاری اور ایکشن مناظر کے لیے کافی سراہا گیا ہے۔

مقامی میڈیا کے مطابق فلم ’باہوبلی 2‘ کے بعد ٹائیگرزندہ ہے ہے صرف دس دنوں کے اندر 423 کروڑ کما کراس سال کی دوسری بڑی فلم بن گئی۔

باربی ڈول کترینہ کیف ٹائیگرزندہ ہے کی کامیابی پرخوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ سلمان خان کی موجودگی کے باوجود لوگ میرے کردار کے بارے میں بات کررہے ہیں، میرے لیے یہ خوشی کی بات ہے۔

خیال رہے کہ بالی ووڈ کے سلطان سلمان خان نے اس سے قبل اپنی 52 ویں سالگرہ کے موقع پرفلم ٹائیگرزندہ ہے کی کامیابی کا سہرا اداکارہ کترینہ کیف کےسرباندھتے ہوئے کہا تھا کہ فلم کی کامیابی کا صرف ایک ہی راز ہے اور وہ کترینہ کیف ہے۔

واضح رہے کہ ٹائیگرزندہ ہے دراصل 2012 میں ریلیز ہونے والی فلم ایک تھا ٹائیگر کا سیکوئل ہے، فلم میں سلمان خان اور کترینہ کیف 40 نرسوں کو دہشت گردوں کے چنگل سے بجاتے ہوئے نظرآرہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں