The news is by your side.

Advertisement

سما نیوز نے بدنیتی اورسنسنی خیزی میں پھر بازی لے لی

کراچی : سما نیوز ایک بار پھر سنسنی پھیلانے میں مصروف ہوگیا، اقرارالحسن کے سندھ اسمبلی میں اسٹنگ آپریشن کو واردات کا نام دے دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق بازی لے جانے کی دوڑ میں بدنیتی اورسنسنی خیزی پھیلانے میں مشہور سما ٹی وی پیمرا کی جانب سے بار بار خبردار کئے جانے کے باوجود باز نہ آیا۔

اے آروائی نیوز کےمعروف اینکر اقرارالحسن نےسندھ اسمبلی میں اسٹنگ آپریشن کیا، سما کے رپورٹرنےسنسنی پھیلاتے ہوئےدعوٰی کیا کہ اے آروائی نیوز کارپورٹراسمبلی میں اسلحہ لے کر آیا۔

سما نیوزکا جھوٹ اوربدنیتی اسی بات سےثابت ہوجاتی ہے کہ ہتھیاراقرارالحسن نہیں بلکہ اسٹنگ آپریشن میں شامل ایک کردار کے پاس تھا۔ وہ کردار اے آروائی نیوز کارپورٹربھی نہیں، لیکن سما کےرپورٹرکااصرارتھا کہ وہ رپورٹرہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل سما کےمذکورہ رپورٹرنےغلط خبرسےسندھ اسمبلی کےملازمین کےگھربھی گروا دیئے تھے۔ بےگھرمکینوں کو غصےمیں دیکھ کر وہ وہاں سے رفو چکر ہوگیا تھا۔

یاد رہے کہ سما کے پروگرام واردات میں بھی اسٹنگ آپریشن ہوتےہیں۔ جس میں خبر نہیں سنسنی ہی سنسنی ہوتی ہے۔ سماہی وہ چینل ہے جسے غلط رپورٹنگ اورجھوٹی خبروں پرپیمرا کی جانب سےسب سےزیادہ نوٹس ملےہیں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں