یو این ڈی پی نے ثمینہ بیگ کو اپنا سفیر مقررکردیا -
The news is by your side.

Advertisement

یو این ڈی پی نے ثمینہ بیگ کو اپنا سفیر مقررکردیا

پاکستان کی مایہ ناز خاتون کوہ پیما ثمینہ بیگ کو اقوام متحدہ کے ترقیاتی پروگرام برائے پاکستا ن نے اپنا خیر سگالی کا سفیر منتخب کرلیا ہے‘ وہ کوہ ہمالیہ سر کرنے والی پہلی مسلم خاتون ہیں۔

سماجی رابطے کی سائٹ انسٹا گرام پر ثمینہ بیگ نے اقوام متحدہ کے ترقیاتی پروگرام برائے پاکستا ن ( یو این ڈی پی) کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا ہے کہ’’ میں یواین ڈی پی کی شکرگزار ہوں کہ انہوں نے میرے کام پراعتماد کا اظہار کیا اور مجھے قومی سطح پر اپنا سفیر برائے خیر سگالی مقرر کیا۔

انہو ں نےمزید کہا کہ ’’ یو این ڈی پی ملک بھر میں کئی ترقیاتی پروگراموں میں مصروف ہے‘ میں اپنی تما م تر توانائیوں کو بروئے کار لاتے ہوئے ماحولیاتی تبدیلی‘ ماحول کے تحفظ اور خواتین اور نوجوانوں کو مزید بااختیار بنانے کے لیے کام کروں گی۔

ثمینہ کا ماننا ہے کہ ان کا شعبہ یعنی کہ کوہ پیمائی محض بلندیوں کو سرکرنے کانام نہیں بلکہ اس کے فروغ سے پاکستان کی تعمیر و ترقی میں بھی مدد ملے گی۔

خیال رہے کہ ثمینہ بیگ ‘ جن کا تعلق گلگت بلتسان کے علاقے ہنزہ گوجال کے گاؤں شمشال سے ہے‘ انہوں نے چار سال کی عمر میں پہاڑوں کو سر کرنا شروع کیا تھا۔دنیا کی سب سے بلند چوٹی ماونٹ ایورسٹ کو سرکرنے والی پہلی مسلم خاتون ہیں اور تیسری پاکستانی ہیں، انہوں نے 21 سال کی عمر میں کوہِ ہمالیہ کو سرکیا تھا ۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں