The news is by your side.

Advertisement

کرپشن کے لیے واویلا کرنے والے تبدیلی کا راستہ نہیں روک سکتے، صمصام بخاری

لاہور: وزیر اطلاعات پنجاب صمصام بخاری کا کہنا ہے کہ فرسودہ نظام کو ابھی نہیں تو کبھی نہیں کی بنیاد پربدلنا ہوگا، نظام کی تبدیلی ہی ملکی معیشت میں بہتری کی ضامن ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات پنجاب صمصام بخاری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں اسٹیٹس کواور تبدیلی کی قوتوں میں کشمکش جاری ہے، عمران خان کے خلاف وہی جماعتیں اکٹھی ہیں جو ماضی میں تھیں۔

انہوں نے کہا کہ کرپشن کے لیے واویلا کرنے والے تبدیلی کا راستہ نہیں روک سکتے، فرسودہ نظام کو ابھی نہیں تو کبھی نہیں کی بنیاد پربدلنا ہوگا، نظام کی تبدیلی ہی ملکی معیشت میں بہتری کی ضامن ہے۔

صمصام بخاری نے کہا کہ وزیراعظم نے ملکی ترقی و خوشحالی کا روڈ میپ دیا ہے، ملک کومعاشی لحاظ سے اپنے پاؤں پرکھڑا کررہے ہیں، عمران خان کا وژن ملکی ترقی واستحکام ہے۔

وزیراطلاعات پنجاب نے کہا کہ اپوزیشن کا احتجاج کسی کام آیا اورنہ ہی آئے گا، بجٹ منظوری کی طرح حکومت آئندہ بھی کامیاب ہوگی، دن بدن حالات بہتری کی طرف جا رہے ہیں، منفی پراپیگنڈہ کرنے والوں کو ہرسطح پرناکامی ہوگی۔

بجٹ کی آڑمیں اپوزیشن مفادات کا تحفظ چاہتی ہے، صمصام بخاری

یاد رہے کہ 18 جون کو وزیر اطلاعات پنجاب صمصام بخاری کا کہنا تھا کہ گزشتہ 10 برسوں میں عوام سے کھلواڑکیا گیا، تجوریاں بھرنے والوں کوایک ایک پائی واپس کرنا ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں