The news is by your side.

Advertisement

امریکہ : ظالم باپ کی سفاکی کا دلخراش واقعہ، ملزم گرفتار

کیلیفورنیا : امریکہ میں اپنے جڑواں بچوں کو موت کے منہ میں دھکیلنے والے سنگدل باپ کو پولیس نے گرفتار کرلیا، ملزم نے بچوں کو کار میں بٹھا کر پل سے نیچے سمندر میں گرا کر خود کشی کی کوشش کی تھی۔

تفصیلات کے مطابق امریکہ کی ریاست کیلیفورنیا کے شہر سان ڈیاگو میں پولیس نے ایک شخص کو دو جڑواں بچوں سمیت مرنے سے بچالیا، پولیس کا کہنا ہے کہ یہ واقعہ خود کش حملے جیسا تھا۔

پولیس نے ملزم رابرٹ برائنز کے خلاف قتل، اغوا اور بچوں پر مظالم کی کوشش کے الزام میں مقدمہ درج کیا ہے، مقامی میڈیا کے مطابق برائنز سے اس کا مؤقف جاننے کیلئے رابطہ نہیں کیا جاسکا اور یہ واضح نہیں تھا کہ اس کا کوئی وکیل ہے یا نہیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ برائنز کی اہلیہ نے ہفتے کی صبح ہیلپ لائن 911 کو فون کیا اور بتایا کہ اس کے شوہر نے ان کے 2 سالہ جڑواں بچوں کو اغواء کرلیا ہے اور وہ بچوں کے ساتھ کوروناڈو پل سے سمندر میں کود کر خودکشی کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

پولیس فوری کارروائی کرتے ہوئے مذکورہ مقام پر پہنچی اور ملزم کی گاڑی کو روکنے کی کوشش کی تاہم ملزم نے تیز رفتاری کے ساتھ کار کو سمندر میں گرا دیا۔

تاہم پولیس افسر نے امدادی کارروائی کرتے ہوئے سو فٹ لمبی کینین پٹی کے استعمال ذریعے گاڑی ڈوبنے سے پہلے انہیں بچا لیا اور انہیں اسپتال منتقل کیا جہاں اب ان کی حالت بہتر ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں