The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ صنم بلوچ بھی ٹک ٹاک سے متاثر، ویڈیو وائرل

کراچی: معروف اداکارہ اور مارننگ شو کی میزبان صنم بلوچ بھی موبائل ایپ ٹاک ٹاک سے متاثر ہوگئیں، ان کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق ستارہ امتیاز حاصل کرنے والی اداکارہ مہوش حیات اور اداکارہ نور کے بعد صنم بلوچ بھی مشہور موبائل ایپ ٹک ٹاک کے سحر میں مبتلا ہوگئیں، اداکارہ نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر نئی ویڈیو شیئر کردی۔

ڈرامے تیری رضا کی اداکارہ صنم بلوچ کی معصومانہ انداز کی ویڈیو ٹک ٹاک اور انسٹاگرام پر تیزی سے وائرل ہوگئی اور مداحوں کی جانب سے اسے خوب سراہا جارہا ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ صنم بلوچ ایک ڈائیلاگ ’میرے فون میں تیری فوٹو ممی پوچھے بیٹا کون ہے، رات بھر تو سوئی نہیں تیری کس سے چیٹنگ آن ہے‘ پر خوبصورت انداز میں ڈبنگ کرتی ہوئی دکھائی دے رہی ہیں۔

View this post on Instagram

😋😋

A post shared by Sanam Baloch (@thesanambaloch) on

صنم بلوچ کی ٹک ٹاک ویڈیو اب تک ایک لاکھ 12 ہزار سے زائد افراد دیکھ چکے ہیں، ایک مداح اریبا چوہدری نے کہا کہ ’صنم آپی بہت ہی کیوٹ لگ رہی ہیں۔‘

ایک اور مداح سعید راحیل نے مزاحیہ انداز میں کہا کہ ’اللہ کسی کو ایسی بیوی نہ دے بہت تیز لڑکی ہے۔‘

واضح رہے کہ اس سے قبل اداکارہ مہوش حیات نے ویڈیو ٹک ٹاک پر شیئر کی تھی جسے مداحوں کی جانب سے بہت پسند کیا تھا، مہوش حیات نے ویڈیو میں بالی ووڈ اداکارہ کرینہ کپور کی بلاک بسٹر فلم کبھی خوشی کبھی غم کے ڈائیلاگ پر ڈبنگ کی تھی۔

یاد رہے کہ ٹک ٹاک موبائل ایپ میں فالوورز کی تعداد ایک کروڑ سے تجاوز کرگئی ہے، ٹک ٹاک 2018 میں پاپولر ایپ کے طور پر سامنے آئی تھی اور 2019 میں بھی اس کے فالوورز کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں