The news is by your side.

بیٹے کی پیدائش کے بعد ثانیہ مرزا دوبارہ میدان میں آنے کو تیار

نئی دہلی: پاکستانی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان کی اہلیہ اور بھارتی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے بیٹے کی پیدائش کے بعد ایک بار پھر میدان میں واپس آنے کی تیاری شروع کردی۔

تفصیلات کے مطابق تیس اکتوبر کو ماں بننے والی ثانیہ مرزا نے دو روز قبل اپنی 32ویں سالگرہ بیٹے اذہان ، شعیب ملک اور اپنے اہل خانہ کے ساتھ منائی تھی جس کے بعد انہیں اپنی فٹنس کا خیال بھی آیا۔

ثانیہ مرزا نے کئی ماہ کے بعد ایک بار پھر فٹنس کو برقرار رکھنے کے لیے جم جوائن کیا، انہوں نے گزشتہ روز اپنی تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’اس وقت ایسی خوشی محسوس ہورہی ہے جیسے کوئی بچہ ٹافی کی دکان میں داخل ہونے کے بعد کرتا ہے’۔

مزید پڑھیں: شعیب ملک نے بیٹے کا نام رکھ دیا

اُن کا کہنا تھا کہ ’مجھے کبھی نہ کبھی جم کی شروعات کرنا تھی تو سوچا کیوں نہ اپنی سالگرہ کے فوری بعد ہی شروع کردوں’۔

یاد رہے کہ شعیب ملک نے 15 نومبر کو سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر فیملی کی تصویر شیئر کی تھی جس میں وہ اپنی اہلیہ، بیٹے اور خوش دامن اور دیگر سسرالیوں‌ کے ساتھ موجود تھے۔

یہ بھی پڑھیں: بار ٹی 10 لیگ کا حصہ نہیں بن سکتا، شعیب ملک کا اعلان

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان کا کہنا تھا کہ ’آج میرا بیٹا 16 دن کا ہوگیا اور آج کے ہی دن میری اہلیہ بھی 16 برس کی ہوئیں تھیں‘۔

خیال رہے کہ شعیب ملک 30 اکتوبر کو بیٹے کے باپ بنے تھے اور انہوں نے اپنی فیملی کو ترجیح دیتے ہوئے 21 نومبر سے شارجہ میں شروع ہونے والی ٹی ٹین لیگ شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں