The news is by your side.

Advertisement

ثانیہ مرزا کون سا پاکستانی ڈرامہ دیکھ رہی ہیں؟

ممبئی: قومی ٹیم کے آل راؤنڈر شعیب ملک کی اہلیہ اور بھارتی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا بھی پاکستانی ڈرامے کے سحر میں مبتلا ہوگئیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی ڈراموں کو معیاری اور حقیقی کہانیوں کے باعث ملک میں ہی نہیں‌ بیرون ملک بھی متعدد افراد دیکھتے اور پسند کرتے ہیں، بھارتی عوام بھی پاکستانی ڈراموں کو پسند کرتی ہے، ڈراموں کو پسند کرنے والوں میں شعیب ملک کی اہلیہ ثانیہ مرزا بھی شامل ہیں، ثانیہ نے بتایا کہ وہ آج کل اے آر وائی ڈیجیٹل پر نشر ہونے والا ڈرامہ ’میرا دل میرا دشمن‘ دیکھ رہی ہیں۔

بھارتی ٹینس اسٹار نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر لکھا کہ بیٹے کو سلانے کے بعد وہ کیمومائل چائے پیتی ہیں اور ڈرامہ سیریل ’میرا دل میرا دشمن‘ دیکھتی ہیں۔

واضح رہے کہ اے آر وائی ڈیجیٹل سے نشر کیے جانے والا ڈرامہ سیریل ’میرا دل میرا دشمن‘ حال ہی میں اختتام پذیر ہوا ہے، ڈرامے میں اداکار یاسر نواز، نعمان سمیع، اداکارہ علیزے شاہ نے مرکزی کردار ادا کیا اور یہ ڈرامہ اپنی منفرد کہانی کی وجہ سے مداحوں میں خاصا مقبول ہوا تھا۔

ڈرامے میرا دل میرا دشمن کی کہانی نعمان سمیع (شاہ میر)، علیزے شاہ (مائرہ) اور یاسر نواز (ظفر) کے گرد گھومتی ہے، شاہ میر اور مائرہ ایک دوسرے سے محبت کرتے ہیں، مائرہ کا بھائی پیسوں کی لالچ میں آکر اس کی شادی عمر سے بڑے شخص ظفر سے کروا دیتا ہے۔

کہانی میں اس وقت نیا موڑ آتا ہے جب شاہ میر بیرون ملک سے واپس آتا ہے تو اسے پتا چلتا ہے کہ اس کے چاچو (ظفر) کی شادی کسی اور سے نہیں بلکہ مائرہ سے ہوئی ہے یہ دیکھ کر وہ حیران رہ جاتا ہے، ڈرامے کے اختتام میں ظفر کی حادثاتی موت ہوجاتی ہے اور مائرہ شاہ میر کو چھوڑ کر اپنے گھر چلی جاتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں