The news is by your side.

Advertisement

‘ احساس انڈر گریجویٹ اسکالر شپ پروگرام طلبا میں مقبول’

مردان: معاون خصوصی ڈاکٹرثانیہ نشتر کا کہنا ہے کہ احساس  انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پروگرام طلبا میں مقبول ہے اور 119یونیورسٹیوں کے طلبا احساس پروگرام سے مستفید ہورہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مردان میں معاون خصوصی ڈاکٹرثانیہ نشتر نے ویمن یونیورسٹی میں خطاب کرتے ہوئے کہا احساس اسکالرشپ پروگرام احسان نہیں فرض ہے، انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پروگرام طلبامیں مقبول ہے، 119یونیورسٹیوں کےطلبااحساس پروگرام سے مستفید ہورہے ہیں اور یہ اسکالرشپ پروگرام ملک کی تاریخ کا سب سےبڑاپروگرام ہے۔

ثانیہ نشتر کا کہنا تھا کہ احساس اسکالرشپ پروگرام میں شفافیت کو اولیت حاصل ہے، کے پی میں سروے کیلئے مقامی اساتذہ معاونت کررہےہیں، ضلعی انتظامیہ ، پولیس نے معلومات اکٹھی کرنے میں مدد کی۔

معاون خصوصی نے کہا کہ شفاف اورقواعدوضوابط کےمطابق مستحق افرادکا تعین کیاجاتاہے، حکومت احساس پروگرام میں بلامعاوضہ رجسٹریشن کررہی ہے جبکہ احساس پروگرام کے تحت مستحق افراد کیلئے73فیصد سروے مکمل ہوچکاہے۔

ان کا کہنا تھا کہ احساس پروگرام میں ڈیٹاکی شفاف طریقےسےجانچ پڑتال کی جاتی ہے ، اس پروگرام کیلئےبراہ راست فنڈنگ وزارت خزانہ سے ہوتی ہے ، وہ ، معذور،یتیم اورجن کا ذریعہ معاش نہیں وہ پروگرام کے حق دار ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں