The news is by your side.

Advertisement

ثانیہ نشتر نے احساس کیش پروگرام کے حوالے سے پوچھے گئے سوالات کا جواب دے دیا

اسلام آباد: وزیراعظم کی معاون خصوصی ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے احساس کیش پروگرام کے حوالے سے پوچھے گئے سوالات کا جواب دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے احساس کیش پروگرام سے متعلق پیش آنے والے مسائل کا ذکر کرنے کے ساتھ ان کے حل سے متعلق مفید معلومات بھی شیئر کیں۔

وزیراعظم کی معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ آپ کسی ضرورت مند کو جانتے ہیں جسے احساس کیش ی ضرورت ہے تو اس 8171 پر شناختی کارڈ نمبر بھجیں، ایس ایم ایس کی آخری تاریخ 19 اپریل کی رات 12 بجے تک ہے۔

انہوں نے بتایا کہ اگر آپ کو احساس کیش کی ضرورت ہے یا آپ کسی مستحق کو جانتے ہو تو 8171 پر شناختی کارڈ نمبر بھیجیں اور اگر آپ کو ایس ایم ایس موصول جس میں اہلیت اور کوائف کی جانچ پڑتال کے بارے میں بتایا جائے تو دوسرے ایس ایم ایس کا انتظار کریں جو 8171 سے آپ کو 10 دن کے اندر موصول ہوگا۔

ڈاکٹر ثانیہ نشتر کے مطابق اگر آپ کو احساس کیش پروگرام کی جانب سے اپنے والدین یا شریک حیات کی اہلیت کا پیغام موصول ہو اور ان کا انتقال ہوچکا ہے تو اس سے متعلق آپ 080026477 پر رابطہ کریں۔


انہوں نے بتایا کہ مرحومین کے نام اہلیت کا پیغام جاری ہونے کی وجہ ان کے ورثا کی جانب سے نادرا میں اموات کا اندراج نہ کروانا ہے۔

وزیراعظم کی معاون خصوصی نے بتایا کہ اگر ادائیگی کے وقت آپ کی بائیو میٹرک تصدیق نہیں تو آپ کو نادرا کے قریبی دفتر سے تصدیق کروانی ہوگی، اس کے لیے نادرا کے دفاتر کھلوائے جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ اگر کسی کا شناختی کارڈ زائد المعیاد ہے تو وہ پرانے شناختی کارڈ پر رقم وصول کرسکتا ہے۔

انہوں نے واضح کیا کہ صوبہ پنجاب، سندھ اور بلوچستان میں حبیب بینک کے نامزد ریٹیلرز جبکہ خیبرپختونخوا، گلگت بلتستان اور آزاد کشمیر میں بینک الفلاح کے نامزد ریٹیلرز سے رقوم وصول کی جاسکتی ہیں۔


ڈاکٹر ثانیہ نشتر کا کہنا تھا کہ ایسے افراد جن کے شناختی کارڈ پر درج پتہ ان کی موجودہ رہائش گاہ کے پتے سے مختلف ہے تو وہ ادائیگی کے لیے نامزد بینکوں میں ایس ایم ایس دکھا کر بائیو میٹرک تصدیق کے بعد رقم وصول کرسکتے ہیں۔

وزیراعظم کی معاون خصوصی کی جانب سے جاری پیغام میں بتایا گیا کہ مثال کے طور پر آپ کے شناختی کارڈ کا پتہ خیبرپختونخوا کا ہے اور آپ اس وقت کراچی میں تو آپ بینک الفلاح کی کسی بھی برانچ میں جا کر پیسے نکالنے کی معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں