The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ دھماکے پر چین اور فرانس کے رہنماؤں کا اظہار مذمت

پیرس / بیجنگ : کوئٹہ میں بم دھماکے اور 72 بے گناہ افراد کی شہادتوں پر دنیا بھر کے رہنماؤں، صدور اور وزرائے اعظم اور انسانی حقوق کی عالمی تنظیموں کی جانب سے تعزیتوں کا سلسلہ جاری ہے۔

چین اور فرانس نے بھی کوئٹہ دھماکے پر اظہار تعزیت کرتے ہوئے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی قربانیوں کو سراہتے ہوئے کہا ہے کہ وہ پاکستان کے ساتھ ہیں۔

فرانس کے صدرفرانسو اولاندو نے سانحہ کوئٹہ پرشدید الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے اپنے گہرے دکھ اورغم کا اظہار کیا ہے، فرانسیسی وزارت خارجہ نے کہا ہے کہ دہشت گردی کی جنگ میں پاکستان کی کوششوں کو سراہتے ہیں۔

علاوہ ازیں چینی وزارت خارجہ کی جانب سے بھی کوئٹہ دھماکے کی مذمت کی گئی۔ وزارت خارجہ کے ترجمان کا کہنا ہے کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کے ساتھ ہیں، کوئٹہ دھماکے میں انسانی جانوں کے ضیاع پر انتہائی دکھ ہوا۔

سانحہ کوئٹہ: دو مزید زخمی دم توڑ گئے ، شہدا کی تعداد72 ہوگئی

یاد رہے کہ گزشتہ روز کوئٹہ میں دہشت گردی کے ایک واقعے میں ایک وکیل کی ٹارگٹ کلنگ کے بعد مقتول کی لاش اسپتال پہنچنے پر دہشت گردوں نے کوئٹہ کے سول اسپتال میں خود کش حملہ کردیا تھا جس کے نتیجے میں اب تک کی اظلاعات کے مطابق 72 افراد جان کی بازی ہار چکے ہیں، اور سیکڑوں افراد زخمی ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں