The news is by your side.

Advertisement

سنجو بابا نے کینسر کے خلاف جنگ جیت لی

ممبئی: بالی ووڈ کے معروف اداکار سنجے دت نے موذی مرض کینسر کو شکست دے دی اور اب وہ مکمل طور پر صحت یاب ہوگئے ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق بالی ووڈ کے معروف اداکار سنجے دت کینسر جیسے موذی مرض سے مکمل طور پر صحت یاب ہوگئے، اداکار نے گزشتہ دنوں سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر پھیپھڑوں کے کینسر میں مبتلا ہونے کی تصدیق کی تھی۔

61 سالہ سنجے دت کے دوست اجے اروڑا نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ سنجے دت اب مکمل طور پر صحت یاب ہوگئے ہیں۔

اجے اروڑا کا کہنا تھا کہ میں پہلے دن سے ہی جانتا تھا کہ سب ٹھیک ہوجائے گا، سنجو نے بہت محنت کی اور اب جب تمام رپورٹس درست ہیں، ہمیں یہ کہتے ہوئے خوشی ہوئی کہ سنجے دت بالکل ٹھیک ہیں اور انہوں نے اپنا کام بھی دوبارہ شروع کردیا ہے۔

مزید پڑھیں: ’یہ نشان میری زندگی کا حالیہ داغ ہے‘ :‌ سنجے دت کی ویڈیو وائرل

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں سنجے دت نے ستمبر میں ٹوئٹ کے ذریعے اپنے مداحوں کو اطلاع دی تھی کہ وہ طبی مسائل کی وجہ سے سوشل میڈیا اور اپنے کام سے کچھ وقفہ لے رہے ہیں۔

سنجے دت کی جانب سے بریک لینے کے اعلان کے بعد ان کی بیماری پر قیاس آرائیاں کی جارہی تھیں اور بھارتی میڈیا نے اداکار کے قریبی ذرائع کا حوالہ دے کر ان کے کینسر میں مبتلا ہونے کی خبر دی تھی تاہم سنجے دت یا ان کے اہلخانہ نے اس خبر کی تصدیق یا تردید نہیں کی تھی۔

بعدازاں بھارتی اداکار نے خود کینسر میں مبتلا ہونے کی تصدیق کی تھی اور انہوں انسٹاگرام کے ذریعے اپنے مداحوں کو پیغام دیا تھا کہ وہ جلد بیماری کو شکست دینے کا عزم رکھتے ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سنجے دت نے تاحال اس حوالے سے کوئی بیان جاری نہیں کیا لیکن میڈیا نے ان کے دوست اجے اروڑا سے رابطہ کرکے اس بات کی تصدیق کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں