The news is by your side.

Advertisement

دوسرا کے مؤجد اور بابر اعظم کا کریز پر آمنا سامنا، پھر کیا ہوا؟ (ویڈیو)

دوسرا کے مؤجد ثقلین مشتاق کی گیند کھیلنا کبھی بھی انٹرنیشنل کھلاڑیوں کے لیے آسان نہیں رہا، ان دنوں وہ قومی ٹیم کے کوچ ہیں، پریکٹس کے لیے بابر اعظم نے ان کا کریز پر آمنا سامنا کیا۔

دراصل قومی ٹیم ٹی 20 ورلڈ کپ میں اپنے اگلے یعنی تیسرے میچ کے لیے تیاریوں میں لگی ہوئی ہے، آف اسپن کو کھیلنے کے سلسلے میں کوچ ثقلین مشتاق نے بہ ذات خود بابر اعظم کو بولنگ کرائی۔

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں اگلا اہم میچ افغانستان کے ساتھ ہے، اس میچ سے قبل قومی ٹیم افغان اسپن اٹیک کے خلاف کمر کس رہی ہے، جس کے لیے پاکستان کے سابق ٹیسٹ آف اسپنر دوسرا کے مؤجد ثقلین مشتاق نے خود بولنگ کروا کر بابر اعظم کو پریکٹس کروائی۔

نیٹ پریکٹس کی یہ ویڈیو پاکستان کرکٹ بورڈ کی جانب سے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر جاری کی گئی ہے، جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ماضی میں جادوگر بولر کہلائے جانے والے ثقلین کی گیندوں پر کپتان کس طرح شارٹ مار رہے ہیں۔

آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں آج پاکستان کا افغانستان سے مقابلہ ہوگا، میچ شام 7 بجے شروع ہوگا، اگر یہ میچ بھی پاکستان جیت لیتا ہے تو سیمی فائنل تک رسائی یقینی ہو جائے گی، پاکستان نے اب تک 2 میچز کھیلے ہیں اور دونوں جیتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں