The news is by your side.

Advertisement

بابراعظم دنیا کا بہترین کھلاڑی ہے، ہیڈ کوچ ثقلین مشتاق

کراچی : پاکستان کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ ثقلین مشتاق نے کہا ہے کہ بابراعظم دنیا کا بہترین کھلاڑی ہے، اسپنرز کے حوالے سے میری سوچ کافی مثبت ہے۔

قومی ٹیم کے ہیڈ کوچ کا کہنا تھا کہ جب کرکٹ شروع کی تو پاکستان کے لیے کھیلنا میرا خواب تھا، ریٹائر ہونے کے بعد بھی پاکستان کی خدمت کرنا چاہتا تھا۔

انہوں نے کہا کہ آسٹریلیا کی کرکٹ ٹیم کا پاکستان آنا خوش آئند ہے، جس کیلئے آسٹریلیا اورحکومت پاکستان کا شکر گزار ہوں، پوری قوم اس دورے کی منتظر ہے۔

ثقلین مشتاق نے کہا کہ آسٹریلیا کی ٹیم کو دیکھتے ہوئے اپنی ٹیم بنائیں گے، ہوم سیریز کا فائدہ ہوتا ہے لیکن آسٹریلیا اس وقت ٹاپ ٹیم ہے، سیریز کے حوالے سے پلاننگ کررہے ہیں۔،

ایک سوال کے جواب میں ہیڈ کوچ نے کہا کہ کپتان بابراعظم دنیا کا بہترین کھلاڑی ہے، انہوں نے ماضی میں بھی بہت اچھی پرفارمنس دی ہے،بابراعظم ہر فارمیٹ اور بولنگ کو اچھا کھیلتا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ابھی اچھے اسپنر نہیں تو آنے والے وقت میں ہوں گے، اسپنرز کو لے کر میری سوچ کافی مثبت ہے، سیریز کے حوالے سے پلاننگ کر رہے ہیں، ہم یہ دیکھیں گے کس طرح کی وکٹ ہمیں سپورٹ کرے گی۔

ثقلین مشتاق یوسف کی صلاحیتوں پر سب کو بھروسہ ہے، یوسف ہائی پرفارمنس سینٹر میں بھی کام کررہا ہے، ہمیں اپنی تیاری مکمل کرنی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں