تم پر بری روحوں کا سایہ ہے، علاج کی ضرورت ہے -
The news is by your side.

Advertisement

تم پر بری روحوں کا سایہ ہے، علاج کی ضرورت ہے

ملتان: سرعام کی ٹیم نے ضلع ملتان کے علاقے ویہاڑی میں چھاپہ مار کارروائی کرتے ہوئے خواتین کے ساتھ دست درازی کرنے والے جعلی پیر کو بے نقاب کردیا۔

تفصیلات کے مطابق یہ جعلی عامل نہ صرف لوگوں کے جسم سے خبیث ارواح کے اثرات کا ڈھونگ رچا کر معصوم عوام کو بے وقوف بنا رہا تھا بلکہ ساتھ ہی ساتھ اپنے پاس آنے والی خواتین سائلین کو ارواح خبیثہ کے زیراثر ہونے کا کہہ کر ان کے ساتھ دست درازی بھی کرتا تھا۔

یہ ویڈیو بچے اور کمزور دل والے افراد نہ دیکھیں

سرعام کی ٹیم کو جب اس گھناؤنے شخص کے اس قبیح فعل کی اطلا ع ملی تو ہماری ٹیم اسے پکڑنے کے لیے شجاع آباد پہنچ گئی اور اپنے روایتی طریقہ کار کے مطابق پہلے اپنےنمائندوں کو آگے بھیج کر پہلے بابا یوسف جناں والا کے نام سے مشہور اس جعلی عامل کے کرتوتوں کے ویڈیو ثبوت اکھٹے کیے ۔ تمام ثبوت و شواہد اکھٹے کرنےکے بعد ٹیم نے اینکر پرسن اقرار الحسن کی قیادت میں چھاپہ مارا اور اس شخص سے اس کے طریقہ کار کے بارے میں پوچھا۔

میڈیا کے سامنے آنے پر اس چال باز شخص نے جھٹلانے کی کوشش کی کہ اس نے کبھی کسی عورت کو ہاتھ بھی نہیں لگایا، تاہم ہماری ٹیم کی جانب سے ثبوت و شواہد دکھائے جانے کے بعد مجبور ہوکر اپنے جرم کا اعتراف کرلیا۔

سرعام نے اس کے پاس تین والنٹیٔر خواتین کو بھیجا تھا جن میں سے ایک پر بھی اثرات نہیں تھے ،تاہم اس شخص نے نہ صرف ان پر ارواحِ خبیثہ کے اثرات ہونے کی تصدیق کی بلکہ انہیں تفصیلی علاج کے لیے دوبارہ اپنے پاس آنے کو بھی کہا۔

اس موقع پر وہاں موجود دیگر کئی خواتین نے بھی اس بات کی شکایت کی یہ شخص علاج کے نام پر ان کے پورے بدن پر ہاتھ لگاتا رہا ہے۔ پنجاب پولیس نے اس نوسر باز کو حراست میں لے کر پولیس اسٹیشن منتقل کردیا اور مقدمے کا اندراج کرلیا ہے۔

پروگرام کی مکمل ویڈیو

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں