سوشل میڈیا پر لڑکی کو بلیک میل کرنے والا ملزم سرعام ٹیم نے پکڑوادیا -
The news is by your side.

Advertisement

سوشل میڈیا پر لڑکی کو بلیک میل کرنے والا ملزم سرعام ٹیم نے پکڑوادیا

لاہور : لڑکی کو محبت کا جھانسہ دے کر اس سے ذیادتی اور بلیک میلنگ کرنے والا ملزم سرعام کی ٹیم نے بے نقاب کردیا، ملزم نے لڑکی کے بھائی اور باپ کو بھی ویڈیوز بھیجیں۔

تفصیلات کے مطابق معاشرے کی برائیوں ان میں ملوث افراد کو بے نقاب کرنے کیلئے ٹیم سرعام کی کاوشوں کا سلسلہ جاری ہے، پروگرام کے میزبان اقرار الحسن کی سربراہی میں سرعام کی ٹیم نے لاہور میں ظلم کی شکار متاثرہ لڑکی کی شکایت پر خفیہ طور پر کارروائی کرتے ہوئے اسے بلیک میل کرنے والے ملزم کو پکڑوادیا۔

ملزم نے سوشل میڈیا پر ایک لڑکی سے محبت کی پینگیں بڑھائیں اسے بتایا کہ وہ پاک فوج میں افسر ہے، حالانکہ وہ ایک نجی ادارے میں چند ہزار روپے پر ملازم تھا۔

چند ملاقاتوں کے بعد لڑکا اسے بہلا پھسلا کر ایک ہوٹل میں لے گیا اور اس کی ویڈیو بنالی، بعد ازاں اس ویڈیو کو بنیاد بنا کر اس نے لڑکی کو باقاعدہ بلیک میل کرنا شروع کیا اور اس سے رقم کا مطالبہ کرتا رہا، اور دھمکی دی کہ اگر پیسے نہ دیئے تو وہ تمام ویڈیوز انٹرنیٹ پر اپ لوڈ کردوں گا اور تمہارے گھر والوں کو بھی دکھا دوں گا۔

لڑکی اپنے گھر والوں کی عزت بچانے کیلئے اس کی مکروہ خواہشات اور رقم کے مطالبات پورے کرتی رہی، ملزم نے اس پر ہی بس نہ کیا اور لڑکی کے باپ اور بھائی کو حقیقت بیان کرکے انہیں بھی بلیک میل کرتا رہا۔

بعد ازاں تھک ہار کر لڑکی کے اہل خانہ نے ٹیم سرعام سے رابطہ کیا، جس پر سرعام کی ٹیم نے ایف آئی اے کے ہمراہ اپنے خفیہ انداز سے کارروائی کی اور اور ملزم کو رنگے ہاتھوں پکڑوادیا۔

مزید تفصیلات ویڈیو میں ملاحظہ کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں