The news is by your side.

Advertisement

ٹیم’’سرعام ‘‘ کے ہزاروں جوانوں نے وطن کوسنوارنے اورعالیشان بنانے کا حلف اٹھالیا

لاہور : ٹیم سرِعام کے ہزاروں جانبازوں نے23مارچ کے دن مینارِ پاکستان کے سائے تلے قراردادِ پاکستان کی یاد میں وطن کو سنوارنے اور عالیشان بنانے کا حلف اٹھا لیا۔ مختصر مگر جامع قرار داد دو نکات پر مشتمل تھی۔

تفصیلات کے مطابق78ویں یوم پاکستان کے موقع پر اے آر وائی نیوز کے معروف پروگرام ’’سر عام ‘‘کی ٹیم نے نئی تاریخ رقم کردی، اقرارالحسن کے ساتھ سرعام کے جانباز اور ہزاروں نوجوانوں نے مینار پاکستان کے سائے تلے پاکستان کو سنوارنے اور اسے عالی شان بنانے کا حلف اٹھالیا۔

مینار پاکستان پر موجود ہزاروں افراد پاکستان کو سنوارنے کا عزم لئے اقرار الحسن کی قیادت میں پرجوش تھے، اقبال پارک پاکستان زندہ باد کے نعروں سے گونجتا رہا۔

قرار داد کا پہلا متن یہ ہے کہ ہم سب اپنی ذات سے تبدیلی کا آغاز کریں گے اور دوسرا یہ کہ اسلام میں حقوق العباد کی شکل میں ایک جامع ترین نظامِ زندگی موجود ہے ہم اسے آج سے اپنا نصب العین بنائیں گے۔

قرار داد میں کہا گیا کہ دین اسلام میں حقوق العباد کی تعلیمات اپنا لی جائیں تو ملک سے کرپشن، اقرباء پروری، ملاوٹ، جعلسازی، دھوکہ دہی، جھوٹ، بے ایمانی اور معاشرے میں موجود سبھی مسائل کا خاتمہ ممکن ہے۔

مزید پڑھیں: 23مارچ ، سرعام کی ٹیم مینار پاکستان پر ملک سنوارنے کی قرارداد پیش کرے گی

اس موقع پر سرِعام کے ہزاروں جانبازوں کے فلک شگاف نعروں سے گریٹر اقبال پارک گونجتا رہا، قرارداد کی منظوری کے بعد اقرارالحسن نے جانبازوں سے حلف بھی لیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں