The news is by your side.

Advertisement

مسلم لیگ ن کے رہنما نے پارٹی کے خلاف بغاوت کا اعلان کردیا

پاکپتن: مسلم لیگ ن کے رہنما سردار منصب ڈوگر نے پارٹی کے خلاف علمِ بغاوت بلند کرتے ہوئے آئندہ عام انتخابات میں آزاد امیدوار کی حیثیت سے الیکشن لڑنے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سردار منصب ڈوگر نے حلقہ این اے  145 اور صوبائی اسمبلی کی نشستوں پر مسلم لیگ کی جانب سے ٹکٹوں کی غیر منصفانہ تقسیم کے باعث اپنی پارٹی سے راہیں جدا کرنے کا اعلان کیا۔

لیگی رہنما کا کہنا تھا کہ ن لیگ کے ٹکٹ کروڑوں روپے کے عوض فروخت کیے جارہے ہیں،  پارٹی کے ساتھ 25 سال گزارے مگر اُس کا صلہ نہیں دیا اور اعلیٰ قیادت نے دوسرے لوگوں کو ٹکٹ دے دیا۔

مسلم لیگ ن کی جانب سے منصب ڈوگر کو پی پی 193 سے ٹکٹ دیا گیا تھا جو انہوں نے واپس کرنے کا اعلان کرتے ہوئے آئندہ عام انتخابات میں قومی اسمبلی کے حلقے 145 اور صوبائی اسمبلی کی نشست پر آزاد حیثیت سے انتخابات لڑنے کا اعلان کیا۔

مزید پڑھیں: سابق صوبائی وزیر عبدالغفور میو نے بھی ن لیگ سے بغاوت کردی

واضح رہے کہ دو روز قبل 24 جون کو  مسلم لیگ ن کے سابق صوبائی وزیر چوہدری عبدالغفور میو نے مسلم لیگ ن سے بغاوت  کا کرتے ہوئے اپنی پارٹی کو   خدا حافظ کہہ دیا تھا۔

عبد الغفور میو کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ ن کی حکومت نے ختم نبوت ﷺ کے قانون میں ترمیم کر کے اسلام اور  پاک فوج کے خلاف سازش کر کے ملک کو کمزور کیا، مسلم لیگ ن کی قیادت نے اپنی کرسیاں بچانے کے لیے سابق صدر جنرل (ر) پرویزمشرف سے بھی ملاقات کی تھی۔

یہ بھی پڑھیں: زعیم قادری کی ن لیگ سے بغاوت، آزاد حیثیت میں الیکشن لڑنے کا اعلان

قبل ازیں مسلم لیگ ن کے رہنما زعیم قادری نے بھی اپنی پارٹی کے خلاف بغاوت کا اعلان کرتے ہوئے شہباز شریف اور اُن کے صاحبزادے حمزہ شہباز کو للکارا تھا، اُن کا کہنا تھا کہ لاہور کسی کے باپ کی جاگیر نہیں، میں آزاد حیثیت سے الیکشن لڑ نے کے لیے میدان میں اتروں گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں