پی آئی اے 400 ارب کےمالی خسارے سےٹائٹینک بن چکاہے‘ سردار مہتاب -
The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے 400 ارب کےمالی خسارے سےٹائٹینک بن چکاہے‘ سردار مہتاب

اسلام آباد : وزیراعظم کے مشیر ہوا بازی سردار مہتاب عباسی کا کہنا ہے کہ پی آئی اے کی تباہی کی عملہ اورمختلف ادوارکی حکومتیں ذمےدار ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے مشیرہوا بازی سردارمہتاب نے اسلام آبادایئرپورٹ پرمیڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی آئی اے 400ارب کے مالی خسارے سےٹائٹینک بن چکا ہے۔

سردار مہتاب عباسی نے کہا کہ پی آئی اےکی تباہی کی عملہ اورمختلف ادوارکی حکومتیں ذمےدار ہیں جبکہ پی آئی اےکی بحالی کے لیے مانگی گئیں رقوم اس طرح سےنہیں ملیں۔

انہوں نے کہا کہ اوپن اسکائی پالیسی سے پی آئی اے کوبہت نقصان ہوا، نئی ایئرلائنز کی درخواستیں قبول نہیں کررہے۔


پی آئی کااے نیویارک اسٹیشن بند کرنے کا فیصلہ


وزیراعظم کے مشیرہوا بازی کا کہنا تھا کہ پی آئی اے کو مالی خسارے سے نکالنے میں مشکلات کا سامنا ہے، انہوں نے کہا کہ حکومت سے درخواست ہے ہمارے قرض ادا کرے۔

سردارمہتاب عباسی نے کہا کہ عارضی طورپرنیویارک روٹ معطل کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ملازمین کی چھانٹی کا کوئی پلان نہیں،ڈسپلن کی خلاف ورزی کرنے والوں کو باہر کررہے ہیں۔

واضح رہےکہ وزیراعظم کے مشیرہوا بازی سردارمہتاب عباسی نے کہا کہ سب سے بڑا چیلنج پی آئی اے کے مسافروں کا اعتماد بحال کرنا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں