The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ کی بحالی پر بہت خوشی محسوس کررہا ہوں، سرفراز احمد

لاہور : قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ ہوم کراؤڈ اور ہوم گراؤڈ میں کھیلنا بہت اچھا لگ رہا ہے، انٹرنیشنل کرکٹ کی واپسی پاکستان کرکٹ کے لیے بہت خوش آئند بات ہے۔

وہ ٹاس کے بعد اور میچ سے کچھ دیر قبل مختصر انٹرویو دے رہے تھے، سرفراز احمد نے کہا کہ ذبردست کراؤڈ دیکھ کر میچ کی ایکسائٹمنٹ اور بڑھ گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اللہ کا جتنا بھی شکر ادا کیا جائے کم ہے کہ پاکستان میں بین الاقوامی کرکٹ واپس آ رہی ہے اور امید ہے کہ آج اچھا اور سنسنی خیز میچ دیکھنے کو ملے گا۔

ٹاس کے حوالے سے پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں قومی ٹیم کے کپتان کا کہنا تھا کہ ہماری منصوبہ بندی بھی پہلے بیٹنگ کرنے کی تھی جو کہ ٹاس ہارنے کے باوجود بھی کامیاب رہی۔

سرفراز احمد نے بتایا کہ پچ کے دیکھتے ہوئے 150 سے 160 رنز کا ہدف منتخب کیا ہے تاہم کوشش ہو گی کہ اس سے زیادہ رنز بنا سکیں اور شائقین کرکٹ کو محظوظ کر سکیں۔


 ورلڈ الیون کے خلاف پاکستان کی بیٹنگ جاری


سرفراز احمد نے کہا کہ ہمیں کسی ایک بولر سے خطرہ نہیں ہے بلکہ مخالف ٹیم اچھے کھلاڑیوں پر مشتمل ہے اور ہر ایک کھلاڑی اپنے شعبے میں بھرپور مہارت رکھتا ہے جب کہ پاکستان کی ٹیم بھی جیت کا عزم لے کر میدان میں اتری ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں