site
stats
کھیل

سرفراز احمد ٹرافی کے ہمراہ صبح ساڑھے چار بجے کراچی پہنچیں گے

لاہور : قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان آئی سی سی چیپمئنزٹرافی کے ہمراہ سرفراز احمد صبح ساڑھے چار بجے دبئی سے کراچی پہنچیں گے ان کے ہمراہ رومان رئیس بھی ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق پہلی مرتبہ آئی سی سی چیمپئنزٹرافی 2017 کی فاتح بننے والی پاکستانی کرکٹ ٹیم وطن واپس لوٹ رہی ہے جس کا شیڈول جاری کردیا گیا ہے۔

ترجمان پاکستان کرکٹ بورڈ کے مطابق آئی سی سی چیمپئنزٹرافی 2017 کی فاتح ٹیم وطن واپسی کے لیے لندن سے دبئی روانہ ہوگئی ہے جو بعد ازاں مختلف فلائٹ کے زریعے پاکستان پہنچیں گے۔

ترجمان پی سی بی کا کہنا تھا کہ فاتح ٹیم کے کپتان سرفرا ز احمد اور رومان رئیس کل صبح ساڑھے چار بجے کراچی ایئرپورٹ پہنچیں گے جب کہ حسن علی، بابراعظم، فہیم اشرف اور احمد شہزاد آج رات لاہورپہنچیں گے۔


 پاکستان کرکٹ چیمپئن بن گیا


اسی طرح فائنل کے بہترین کھلاڑی فخر زمان پشاور جائیں گے جب کہ محمدعامر، جنید خان، محمد حفیظ اورشعیب ملک لندن ہی میں قیام کریں گے۔

چیف سلیکٹر انضام الحق نے کہا ہے کہ سب سے پہلےاللہ کا شکر ادا کرتے ہیں جس نےعزت و رفعت کا مقام عطا کیا اور اہم ایونٹ میں کامیابی دلائی اور یہ کامیابی انشااللہ پاکستان کرکٹ کے لیے مفید ثابت ہو گی۔

خیال رہے پاکستان نے گزشتہ روز برطانیہ میں ہونے والے آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی 2017 کے فائنل میں بھارت کو شکست دے کرپہلی مرتبہ چیمپئن ہونے کا اعزاز حاصل کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top