بلوچستان میں جمہوریت سے طلعت حسین کو خوشی کیوں نہیں ہورہی: سرفرازبگٹی -
The news is by your side.

Advertisement

بلوچستان میں جمہوریت سے طلعت حسین کو خوشی کیوں نہیں ہورہی: سرفرازبگٹی

کوئٹہ: سابق وزیرداخلہ بلوچستان سرفراز بگٹی کا کہنا ہے کہ ہماری جمہوریت آگے بڑھ رہی ہے ، جیو کے صحافی طلعت حسین کو خوشی کیوں نہیں ہورہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیرداخلہ بلوچستان سرفراز بگٹی نے جیو کے اینکر طلعت حسین کے ٹویٹ پر جوابی ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ پہلے بھی پاکستان کی خدمت کی ہے اور کرتے رہیں گے۔

انہوں نے اپنے ٹویٹر پیغام میں مزید کہا کہ بلوچستان کےامن کےلیےطویل عرصےتک کام کیاہے،طلعت حسین کو اس طرح کے الزامات نہیں لگانے چاہئیں، ان کا کہنا تھا کہ ہم آج بھی پاکستان کا جھنڈا لے کربلوچستان کے دور دراز علاقوں میں کام کررہے ہیں۔

یاد رہے کہ صحافی طلعت حسین نے اپنے ٹویٹ میں سرفراز بگٹی سمیت کئی سیاست دانوں کو کرائے کا سیاست داں قرار دیتے ہوئے لکھا تھا کہ یہ لوگ گیم نہیں کھیلتے بلکہ گیم ان سے کھیلتا ہے۔

سرفراز بگٹی نے جوابی ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ بلوچستان میں جمہوریت آگے بڑھ رہی ہے تو(جیو کے صحافی) طلعت حسین کو اس پر خوشی کیوں نہیں ہورہی۔

بعد ازاں اے آروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کی خدمت ہمیشہ کی ہے اور آئندہ بھی کرتے رہیں گے ، بلوچستان میں سیاسی عمل کا آگے بڑھنا خوش آئند بات ہے جس پر سب کو ذمہ داری کا مظاہرہ کرنا چاہیے۔

یاد رہے کہ سرفراز بگٹی 13جنوری 2018 سے 31 مئی 2018 تک بلوچستان کے وزیرِ داخلہ کے عہدے پر فائز رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں