The news is by your side.

Advertisement

لڑکے والی ویڈیو سوشل میڈیا پر دیکھ کر اہلیہ رو پڑی تھیں، سرفراز احمد

برمنگھم: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے اعتراف کیا ہے کہ لڑکے والی تنقید کی ویڈیو سوشل میڈیا پر دیکھ کر اہلیہ رو پڑی تھیں۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ مجھ پر کی جانے والی تنقید کی ویڈیو سوشل میڈیا پر دیکھ کر اہلیہ آبدیدہ ہوگئی تھیں پھر میں نے سمجھایا ہارنے کے بعد ایسی باتیں ہوجاتی ہیں۔

سرفراز کا کہنا تھا کہ تنقید پر دکھ ہوا، غصہ بھی آیا لیکن خاموش رہ کر بہت کچھ سیکھا۔

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان کا کہنا تھا کہ مذکورہ واقعے کے بعد شائقین کرکٹ اور سابق کھلاڑٰیوں کی جانب سے سپورٹ کرنے پر ان کا شکر گزار ہوں۔

مزید پڑھیں: سرفراز احمد کی تضحیک کرنے والے نوجوان نے معافی مانگ لی

واضح رہے کہ بھارت کے ہاتھوں قومی ٹیم کی شکست کے باوجود قومی ٹیم پر مسلسل تنقید کا سلسلہ جاری رہا تھا اور ایک لڑکے نے لندن کے شاپنگ مال میں جب سرفراز احمد اپنے بیٹے عبداللہ کو گود میں اٹھائے جارہے تھے تو ان کے ساتھ سیلفی بنوانے کی خواہش کی۔

سرفراز احمد جب سیلفی لینے کے بعد جانے لگے تو نوجوان نے انہیں برا بھلا کہنا شروع کردیا، جس کے بعد نوجوان کو سوشل میڈیا ویڈیو وائرل ہونے کے بعد اپنی غلطی کا احساس ہوا اور اس نے اپنے تضحیک آمیز روئیے پر معافی مانگی۔

نوجوان لڑکے کی جانب سے معافی مانگنے کے بعد سوشل میڈیا صارفین کا ملا جلا ردعمل سامنے آیا کسی نے کہا کہ اس کو معاف نہیں کرنا چاہئے اور کسی نے کہا کہ معافی مانگ لی ہے اب معاملے کو ختم کردینا چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں