پاکستان نے بھارتی دہشت گردی کے ثبوت اقوام متحدہ کے حوالے کر دیئے -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے بھارتی دہشت گردی کے ثبوت اقوام متحدہ کے حوالے کر دیئے

نیویارک :‌پاکستان نےبھارتی دہشت گردی کےثبوت اقوام متحدہ کے حوالے کر دیئے، اقوام متحدہ میں مستقل نمائندہ ملیحہ لودھی نے تین ڈوزیئر سیکریٹری جنرل بان کی مون کو دیئے.

بھارت پاکستان میں دہشت گردانہ کارروائیوں میں ملوث ہیں، پاکستان نے ثبوت اقوام متحدہ کو فراہم کردہیے گئے، نیویارک میں مشیر قومی سلامتی سرتاج عزیز نے میڈیا بریفنگ کے دوران بتایا کہ پاکستان کی اقوام متحدہ میں مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے سیکریٹری جنرل بان کی مون کو ڈوزیئر دیے ہیں، جن میں بھارت کے کراچی، بلوچستان اور فاٹا میں دہشتگرد ی میں ملوث ہونے کے ثبوت موجود ہیں.

مشیر خارجہ نے بتایا کہ بھارت کی جانب سے ورکنگ باؤنڈری کی مسلسل خلاف ورزی سے دنیا کے پندرہ ملکوں کے وزرائے خارجہ کو آگاہ کر دیا ہے۔

سرتاج عزیز نے کہا کہ اوفا میں طے پایا تھا کہ دونوں ملک تمام مسائل پر مذاکرات کرینگے تاہم بھارت مختلف بہانوں سے مذاکرات سے راہ فرار اختیار کررہا ہے۔

افغانستان میں قندوز پر طالبان حملے کے باعث پیدا ہونے والی صورتحال پر سرتاج عزیز نے تشویش کا اظہار کیا، پاکستانی مشیر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان افغانستان میں امن اور مفاہمتی عمل کی بحالی کے لیے پُر عزم میں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں