The news is by your side.

Advertisement

سعودی ایئرپورٹس پر سخت احکامات جاری

کراچی: کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے سعودی ایئر پورٹس پر آپریٹ ہونے والی ایئر لائنز کے لیے گا کا نے سخت احکامات جاری کر دیے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سعودی ایئرپورٹس پر کارآمد ویزے کے بغیر عمرہ ادائیگی کے لیے پہنچنے والے مسافروں اور متعلقہ ایئر لائنز کے خلاف قانونی کارروائی کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

جنرل اتھارٹی آف سول ایوی ایشن گا کا نے تمام ایئر لائنز کو سرکلر جاری کر دیا، کارروائی کے حوالے سے سرکلر میں سول ایوی ایشن ایکٹ کے 2 آرٹیکلز اور گاکا کے 2 سرکلرز کا حوالہ دیا گیا ہے۔

سرکلر کے مطابق عالمی پروازوں کی بحالی کے بعد کارآمد عمرہ ویزے کے حامل مسافروں کو جدہ اور مدینہ ایئر پورٹ اتر نے کی اجازت ہوگی، وزٹ ویزے کے حامل افراد عمرہ ادا نہیں کر سکتے۔

سرکلر میں کہا گیا ہے کہ کوئی بھی ایئر لائن سعودی منسٹری برائے فارن افیئرز سسٹم سے منظور کردہ کار آمد عمرہ ویزے کے بغیر مسافر کو پرواز کا ٹکٹ جاری نہ کرے۔

خیال رہے کہ سعودی ایئر پورٹس پر عالمی پروازوں کی بندش پر پابندی 14 مئی سے ختم ہونے کا امکان ہے، ادھر گاکا ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستان اور بھارت پر پابندی برقرار رکھنے پر غور کیا جا رہا ہے، اس سلسلے میں فیصلہ آئندہ چند روز میں کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں