The news is by your side.

Advertisement

حاکم شارجہ کی خدمت میں سعودی سفیر کا بیش قیمت تحفہ

شارجہ : سعودی عرب کے سفیر نے حاکمِ شارجہ کو القاسمی پبلیکیشنز کے ہیڈکواٹر کی افتتاحی تقریب کے موقع پر بیش قیمت تحفہ پیش کردیا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات میں سعودی عرب کے سفیر ترکی الدخیل نے حاکم شارجہ الشیخ ڈاکٹر سلطان بن محمد القاسمی کوان کی شایان شان ایک تحفہ پیش کیا۔

ترکی الدخیل نے سلطان التواریخ کے عنوان سے یہ تحفہ القاسمی پبلیکیشنز کے ہیڈ کواٹر کی افتتاحی تقریب کے موقع پر پیش کیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سعودی سفیرنے الشیخ سلطان بن محمد القاسمی کو سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کے درمیان باہمی ربط و محبت کا عکاس ھدیہ پیش کیا جسے حاکم شارجہ نے شکریے کے ساتھ قبول کرتے ہوئے سعودی عرب کےساتھ مثالی تعلقات کے دوام کے عزم کا اظہار کیا۔

واضح رہے کہ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کے تعلقات تاریخی اور بہت مضبوط ہیں اور دونوں ممالک وقتا فوقتاً ایک دوسرے کے لیے مختلف امور انجام دیتے رہتے ہیں حتیٰ کہ متحدہ عرب امارات اور سعودی عرب یمن جنگ میں بھی ایک دوسرے کے ساتھ حوثیوں خلاف جنگ لڑرہے ہیں۔

اس سے قبل اماراتی وزیر داخلہ انور قرقاش نے کہا ہے کہ ہماری کامیابی کے لیے سعودی ریاست کی کامرانی ضروری ہے۔

واضح رہے کہ اماراتی حکام کی جانب سے سعودی عرب کے 88 ویں قومی دن کے موقع پر خصوصی مہر تیار کی گئی ہے جو متحدہ عرب امارات آنے والے سعودی شہریوں کا استقبال کرنے کے لیے 23 ستمبر 2018 تک ان کے پاسپورٹ پر لگائی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں