سعودی عرب: خواتین کی رہنمائی کے لیے ٹریفک سائن بورڈز تیار -
The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: خواتین کی رہنمائی کے لیے ٹریفک سائن بورڈز تیار

ریاض: سعودی عرب میں خواتین کو ڈرائیونگ کی اجازت ملنے کے بعد خواتین کی رہنمائی کے لیے خصوصی ٹریفک سائن بورڈ ز بھی تیار کرلیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں آنے والی تیز رفتار تبدیلیوں میں ایک اور تبدیلی سامنے آگئی، سڑکوں پر نصب سائن بورڈز میں خواتین کو بھی مخاطب کرنے کا سلسلہ شروع کردیا گیا ہے۔

اس سلسلے میں صوبہ مکہ مکرمہ میں روڈ سیکورٹی کی اسپیشل فورس نے پہلی مرتبہ اپنے سائن بورڈز میں مردوں کے ساتھ عورتوں کو بھی مخاطب کیا ہے۔

مذکورہ سائن بورڈز کی تصاویر سوشل میڈیا پر بھی زیر گردش ہیں، ان تصاویر کو خواتین کی طرف سے بہت زیادہ پذیرائی مل رہی ہے۔

سعودی عرب کی خواتین نے اس بات پر اظہار مسرت کیا ہے کہ ان کے گاڑی چلانے کا وقت اب قریب آگیا ہے، خواتین کا کہنا ہے کہ یہ ایک بڑی کام یابی ہے اور ترقی کی جانب ایک مستحسن قدم ہے۔

سعودی عرب کے پانچ شہروں میں خواتین کے لیے ڈرائیونگ اسکولز قائم


واضح رہے کہ خواتین کی ایک بڑی تعداد نے ڈرائیونگ اسکولوں میں داخلہ لیا ہے تا کہ 24 جون سے مملکت میں خواتین کو ڈرائیونگ کی اجازت پر عمل درامد کے لیے خود کو تیار کر سکیں۔

خیال رہے کہ سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کی جانب سے متعارف کرائی گئیں اصلاحات کے اثرات مملکت میں تیزی سے پھیلتے جارہے ہیں، گزشتہ دنوں خواتین کو ڈرائیونگ کی اجازت ملنے کے بعد پانچ شہروں میں خواتین کے لیے ڈرائیونگ اسکول بھی قائم کردیے گئے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں