The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب : خطرناک واردات میں ملوث نقاب پوش ڈاکو گرفتار، ویڈیو وائرل

ریاض : سعودی پولیس نے اے ٹی ایم کو توڑنے کی کوشش کرنے والے نقاب پوش ملزم کو حراست میں لے لیا، ملزم واردات کی ناکامی پر گیس سلنڈر چھوڑ کر فرار ہوگیا تھا۔

سعودی شہر حائل کی پولیس نے بینک کے اے ٹی ایم میں منفرد انداز میں ڈکیتی کی کوشش کرنے والے ملزم کو گرفتار کرلیا، ملزم نے گیس سیلنڈر کے ذریعے اے ٹی ایم کو توڑنے کی کوشش کی جس میں کامیاب نہ ہونے پر سیلنڈر چھوڑ کر فرار ہوگیا۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق حائل میں پولیس کو اطلاع ملی کہ ایک نامعلوم شخص نجی بینک کی اے ٹی ایم کے پاس گیس سلینڈر چھوڑ کر فرار ہوگیا ہے، اطلاع دینے والے شخص نے یہ بھی بتایا کہ سیلنڈر کا والو کھلا ہوا ہے جس سے گیس لیک ہو رہی ہے۔

پولیس کنٹرول روم کو اطلاع ملتے ہی پیٹرولنگ پر معمور عملہ وہاں پہنچ گیا جس نے سب سے پہلے گیس سیلنڈر کو بند کیا اور نامعلوم ملزم کے بارے میں رپورٹ درج کرکے اس کی تلاش شروع کردی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پولیس نے فوری کارروائی کرتے ہوئے بینک کے سی سی ٹی وی کیمرے کی فوٹیج سے ملزم کو شناخت کرکے اسے گرفتار کرلیا حالانکہ اس نے چہرے کو ماسک سے چھپایا ہوا تھا۔

پولیس نے ناکام واردات کے بارے میں مزید بتایا کہ ملزم سعودی ہے جس کی عمر20 سال کے قریب ہے اس نے سیلنڈر سے اے ٹی ایم توڑنے کی کوشش کی ناکام ہونے پروہاں سے فرار ہوگیا۔

ملزم نے اپنی شناخت چھپانے کے لیے چہرے پر ماسک بھی پہنا ہوا تھا تاکہ اس کا چہرہ کیمرے میں نہ آسکے، ملزم سے مزید تحقیقات جاری ہیں جس کے بعد اس کا کیس پراسیکیوشن کے ادارے کو ارسال کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں