The news is by your side.

Advertisement

فلسطین میں اسرائیلی جارحیت، سعودی عرب کی شدید مذمت

غزہ: فلسطین میں اسرائیلی فوج کے ہاتھوں معصوم اور نہتے شہریوں پر ظلم وبربریت کی سعودی عرب نے شدید مذمت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق فلسطین کے مختلف شہروں بالخصوص غزہ پٹی پر صیہونی ریاست کی جارحیت کی سعودی عرب نے شدید الفاظ میں مذمت کی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سعودی سفیر ڈاکٹر عبدالعزیز نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ اسرائیلی فوج کے حملوں میں سیکڑوں فلسطینی مارے جاچکے ہیں۔

انہوں نے اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل سے خطاب کرتے ہوئے بتایا کہ اسرائیلی فوج غزہ میں طاقت کا بے دریغ استعمال کررہی ہے۔

ڈاکٹر عبدالعزیز نے عالمی برادری سے مطالبہ کیا کہ وہ مقبوضہ فلسطینی علاقوں میں اسرائیل کی ان جارحانہ کارروائیوں کو رکوائے اور ان جرائم کے ذمے داروں کا احتساب کرے۔

خیال رہے کہ غزہ میں قابض اسرائیلی فوجیوں نے اپنی جارحیت جاری رکھی ہوئی ہے، ہفتہ وار مظاہرے کے دوران ہمیشہ کسی نہ کسی نہتے شہری کو شہید کردیتے ہیں۔

گذشتہ دنوں غزہ میں ہفتہ وار احتجاجی مظاہرے کے دوران قابض اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے ایک فلسطینی شہید جبکہ درجنوں زخمی ہوگئے تھے۔

اسرائیل میں انتخابات قریب، نیتن یاہو کا فوجی جارحیت جاری رکھنے کا عزم

واضح رہے کہ اسرائیل میں الیکشن 9 اپریل کو ہونے جارہے ہیں، بین الاقوامی تعلقات عامہ کے ماہرین نے خیال ظاہر کیا ہے کہ اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو شدید تناؤ کا شکار ہیں، انتخابات ہار بھی سکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں