The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: کرونا ویکسینیشن کے حوالے سے اہم اعلان

ریاض: سعودی عرب میں کرونا ویکسینیشن سینٹرز کی تعداد میں اضافہ کیا جارہا ہے، وزارت صحت کے مطابق اب تک 7 لاکھ افراد خود کو ویکسینیشن کے لیے رجسٹر کروا چکے ہیں۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی وزیر صحت ڈاکٹر توفیق الربیعہ کا کہنا ہے کہ جلد ہی مملکت کے دیگر شہروں میں بھی کرونا ویکسین کے سینٹرز کا افتتاح کیا جائے گا۔

وزیر صحت نے کرونا ویکسین لگوانے کے لیے رجسٹریشن میں غیر معمولی اضافے پر اپنے اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے عندیہ دیا ہے کہ آئندہ 3 ہفتوں میں مملکت کے بیشتر شہروں میں ویکسی نیشن سینٹرز قائم کیے جائیں گے جن کی تیاریاں آخری مراحل میں ہیں۔

کرونا ویکسین لگانے کا سب سے پہلا سینٹر ریاض میں کھولا گیا جہاں اس وقت ایک دن میں 10 ہزار افراد کو ویکسین لگانے کی سہولت موجود ہے جس میں ضرورت پڑنے پر مزید توسیع کی گنجائش ہے۔

مذکورہ سینٹر میں 550 کمرے ہیں جہاں روزانہ صبح 8 سے رات 11 بجے تک کام ہوتا ہے، سینٹر میں طبی ماہرین کی ٹیم ہمہ وقت موجود رہتی ہے۔

دوسرا سینٹر جدہ کے شاہ عبد العزیز ایئرپورٹ نارتھ ٹرمینل پر قائم کیا گیا ہے جہاں ویکسین لگانے کے لیے 84 کمرے مختص کیے گئے ہیں۔

تیسرے سینٹر کا افتتاح مشرقی ریجن کے شہر الخبر میں کیا گیا، اس سینٹر میں بھی 84 کمرے مخصوص ہیں جہاں لوگوں کو کرونا ویکسین لگائی جاتی ہے۔

ویکسین لگوانے والوں نے سینٹر میں فراہم کی جانے والی خدمات کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ انہیں کسی قسم کی دشواری کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔ سینٹر میں بہترین انتظامات کیے گئے ہیں جس کی وجہ سے انتظار نہیں کرنا پڑتا۔

لوگوں کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کی اعلیٰ قیادت نے اس وبا سے بچاؤ کے لیے جو خدمات پیش کی ہیں وہ مثالی ہیں، حکومت کی جانب سے مفت ویکسین فراہم کرنا بہت بڑا کام ہے۔

خیال رہے کہ سعودی عرب میں کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے مفت ویکسین لگوانے کی سہولت فراہم کی گئی ہے، اس ضمن میں وزارت صحت کی جانب سے صحتی ایپ پر ویکسین لگوانے کے لیے رجسٹریشن کی مہم شروع کی گئی ہے۔

وزارت صحت کے مطابق اب تک 7 لاکھ سے زائد افراد نے ویکسین لگوانے کے لیے خود کو رجسٹرکروایا ہے جبکہ اس تعداد میں روز بروز اضافہ ہو رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں