The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب : ڈرائیور کو کرتب دکھانا مہنگا پڑگیا

ریاض : سعودی محکمہ ٹریفک نے ٹریفک قوانین کی سنگین خلاف ورزی کرنے والے شخص کو گرفتار کرلیا، ملزم کی بغیر نمبر پلیٹ گاڑی کے ساتھ زگ زیگ ڈرائیونگ کی ویڈیو سوشل میڈیا پر پوسٹ کی گئی تھی۔

سعودی عرب میں طائف محکمہ ٹریفک نے زگ زیگ ڈرائیونگ کرنے پر ایک ڈرائیور کو گرفتار کیا ہے، ڈرائیور نے جو بغیر نمبر پلیٹ والا چھوٹا ٹرک انتہائی تیز رفتاری سے چلارہا تھا، اس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی تھی۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ڈرائیور گاڑیوں کے درمیان سے ٹرک تیز رفتاری سے چلاتے ہوئے جا رہا ہے۔

محکمہ ٹریفک نے اپنے بیان میں کہا کہ ڈرائیور نے برق رفتاری سے زگ زیگ ڈرائیونگ کرکے نہ صرف یہ کہ اپنی زندگی بلکہ سڑک پر موجود دیگر افراد کی زندگیوں کو بھی خطرات لاحق کر دیے تھے جو کہ سنگین جرم کے زمرے میں آتا ہے۔

بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ یہ معاملہ ٹریفک اتھارٹی کے حوالے کردیا گیا ہے جہاں ویڈیو کلپ پر مشتمل مکمل رپورٹ کی بنیاد پر اس کے خلاف سخت سزا کا فیصلہ ہوگا۔

محکمہ ٹریفک نے اپنے سرکاری اکاؤنٹ پر تیز رفتار ڈرائیونگ کی تصاویر بھی جاری کی ہیں جنہیں دیکھ کر صاف نظر آرہا ہے کہ ڈرائیور انتہائی تیز رفتاری سے ٹرک چلا رہا تھا، ملزم کی گرفتاری کے بعد بھی ٹرک کی ایک تصویر ویب سائٹ پر دی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں