The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: جی 20 ممالک نے بڑا فیصلہ کرلیا

ریاض: کروناوائرس کے تناظر میں سعودی عرب کی زیرصدارت جی 20 ممالک کا اجلاس ہوا جس میں ترقی پذیر ممالک کی معیشتوں کو ہرممکن سہارا دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق جی 20 ممالک کے وزرائے سیاحت کا ویڈیو لنک کے ذریعے اجلاس منعقد ہوا جس کی صدارت سعودی عرب نے کی، اس موقع پر شعبہ سیاحت کی تباہ کاریوں کا جائزہ لیا گیا۔

اجلاس سے متعلق جاری کردہ اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ وبائی مرض کے باعث عالمی سطح پر سیاحت کا شعبہ 40 فیصد متاثر ہے، ترقی پذیر ممالک کی معیشتوں کو سہارا دیا جائے گا اور پیدا ہونے والے چیلنجوں سے نمٹا جائے گا۔

کرونا سے دنیا بھر میں معاشی بحران، جی 20 ممالک کا بڑا اقدام

’عالمی پیداوار کا 10.3 فیصد سیر و سیاحت کا شعبہ فراہم کررہا ہے، کرونا کو قابو نہ کیا گیا تو یہ شعبہ مزید تباہی کی طرف جائے گا، ممکن ہے نقصان کی شرح 70 فیصد تک پہنچ جائے، اس طرح مذکورہ شعبے سے وابسطہ لاکھوں ملازمین بھی بے روزگار ہوسکتے ہیں، فوری اقدامات کی ضرورت ہے‘

اعلامیے کے مطابق عالمی تنظیموں کے ساتھ مل کر سیاحت کے شعبے پر عائد پابندیوں کا جائزہ لیا جائے گا تاکہ پابندیوں کا خاتمہ کیا جائے، احتیاطی تدابیر اور محفوظ سفر یقینی بنا کر سیاحت بحال کر سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں