سعودی عرب میں‌ مقیم پاکستانیوں نے 6 ارب ڈالر پاکستان بھیجے، پاکستانی سفیر
The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں‌ مقیم پاکستانیوں نے 6 ارب ڈالر بھیجے، پاکستانی سفیر

ریاض: سعودی عرب میں تعینات پاکستانی سفیر خان ھشام بن صدیق کا کہنا ہے کہ سمندر پار پاکستانیوں نے ہمیشہ اپنے ملک کی بہتری کے لیے کام کیا، دنیا بھر میں پاکستانی مقیم ہیں لیکن سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں نے ملکی معیشت کو زیادہ مستحکم کیا اور انہوں نے 6 ارب ڈالر پاکستان بھیجے۔

یہ بات انہوں نے پاکستانی سفارت خانے میں پاکستانی کیمونٹی سے اپنے پہلے خطاب میں کہی۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستانی شہری دنیا بھر کے ممالک میں مقیم ہیں تاہم سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں کی جانب سے سب سے زیادہ رقم 6 ارب ڈالرز پاکستان بھجوائے گئے جس سے ملکی اقتصادی حالت بہتر ہوئی۔

اپنے خطاب میں انہوں نے یہ واضح نہیں کیا کہ چھ ارب ڈالر کی یہ رقم پاکستانیوں کی جانب سے گزشتہ چھ ماہ میں بھیجی گئی یا سال بھر میں تاہم امکان ہے کہ یہ رقم سال 2016ء میں بھیجی گئی۔

سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں کے حوالے سے انہوں نے کہا کہ سعودی عرب میں پاکستانی اسکولوں کے مسائل اور نئے تعلیمی اداروں کی تعمیر کا آغاز اس سال کے آخر میں شروع کر دیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ کسی بھی ملک کی عوام کو تعلیم اور صحت جیسی بنیادی سہولیات سے آراستہ ہونا چاہیے اس کے لیے پاکستانی کیمونٹی کو ان جیسی بنیادی سہولیات سے آراستہ کیا جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ سفارت خانہ پاکستان اپنے تمام افراد کو مزید بہتر سہولیات فراہم کرنے میں بھرپور کوشش کر رہا ہے جبکہ پاک سعودی تعلقات اور تجارت کو فروغ دینے کے حوالے سے بھی کام جاری ہے، تقریب میں بڑی تعداد میں پاکستانی کیمونٹی کے افراد نے شرکت کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں