The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کے شہر جازان پر حوثیوں کا میزائل حملہ

ریاض : سعودی عرب کے شہر جازان پر یمن میں برسرپیکار حوثی جنگوؤں کی جانب سے داغا گیا میزائل سعودی افواج نے فضا میں ہی تباہ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ چند برسوں سے یمن میں قابض حوثی جنگجوؤں نے اتوار کے روز سعودی عرب کے جنوبی شہر جازان کی عوام کو ایرانی حکومت کے تیار کردہ میزائلوں سے ہدف بنایا گیا ہے

سعودی اتحادی افواج کے ترجمان کا کہنا تھا کہ یمن میں برسرپیکار حوثیوں کی جانب سے میزائل داغے جانے کے بعد سعودی عرب کی دفاعی افواج کے میزائلوں نے فوری کارروائی کرتے ہوئے حوثیوں کے میزائلوں کو ہدف تک پہنچے سے پہلے ہی فضا میں تباہ کردیا گیا تھا۔

سعودی افواج کے ترجمان کا کہنا تھا کہ بیلسٹک میزائل کی تباہی کے بعد گرنے والے ملبے کے نتیجے میں کسی بھی شہری کے زخمی ہونے کی اطلاعات موصول نہیں ہوئی ہیں۔

سعودی اتحادی افواج کے ترجمان ترکی المالکی کا کہنا تھا کہ حوثیوں کی جانب سے سعودی عرب کی عوام کو نشانہ بنانے کی کوشش کی جارہی ہے۔


سعودی افواج کی کارروائی، جازان پر داغا گیا میزائل تباہ کردیا


ترجمان عرب اتحاد ’کرنل ترکی المالکی‘ کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ حوثی ملیشیا نے ہفتے کی شام یمن سے سعودی عرب کے جنوبی سرحدی شہر خمیس مشیط کی جانب دو بیلسٹک میزائل داغے تھے، ان میں سے ایک میزائل کو فضا میں ہی ناکارہ بنا دیا گیا جبکہ دوسرا میزائل خمیس مشیط کے غیر آباد صحرائی علاقے میں گرا ہے۔


حوثی باغیوں کے دو بیلسٹک میزائل حملے سعودی فورسز نے ناکام بنا دیئے


یاد رہے کہ رواں سال 13 مئی کو بھی حوثی باغیوں کی جانب سے سعودی شہر جازان کو نشانہ بنانے کی کوشش کی گئی تھی تاہم بروقت کارروائی کرتے ہوئے سعودی فورسز نے اس حملے کو بھی ناکام بنا دیا تھا۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا تھا کہ ایک رپورٹ کے مطابق گذشتہ ماہ کے دوران ایرانی حمایت یافتہ حوثی ملیشیا 100 سے زائد میزائل سعودی شہروں پر داغ چکی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں