The news is by your side.

سعودی عرب : محکمہ جوازات کی غیرملکیوں کو ہدایات

ریاض : سعودی عرب میں مقیم غیرملکی کارکنان کو اپنے بیشتر قانونی معاملات کو حل کرنے میں مشکلات درپیش ہوتی ہیں جس کے تدارک کیلئے محکمہ جوازات اہم معلومات کی فراہمی کا سلسلہ جاری رکھتا ہے۔

سعودی محکمہ پاسپورٹ اینڈ امیگریشن کے قانون کے مطابق مملکت میں کام کرنے والے غیرملکیوں کے اسپانسرز کے ذمے کارکنوں کی دستاویزات مکمل رکھنے کی ذمہ داری ہوتی ہے جس میں کارکنوں کا اقامہ، ان کی سالانہ میڈیکل انشورنس، خروج وعودہ یا فائنل ایگزٹ ویزے کا اجرا ودیگر امور کی انجام دہی شامل ہے۔

ایک شخص نے جوازات کے ٹوئٹرپردریافت کیا کہ پاسپورٹ کی تجدید کرانے کے بعد نئے پاسپورٹ کی انٹری جوازات میں کرانے کے لیے دفتر سے رجوع کیا تو اہلکار کا کہنا تھا کہ پاسپورٹ کی نقل معلومات کے کارکن نہیں کراسکتا۔

معلوم یہ کرنا ہے کہ جب میرا پاسپورٹ ہے تو اس کی انٹری کفیل کس طرح کرائے گا جبکہ میں نے اپنی اہلیہ کے پاسپورٹ کی نقل معلومات خود کرائی تھیں؟

اس حوالے سے جوازات کا کہنا تھا کہ غیرملکی کارکن کی قانونی دستاویزات اور اسی قسم کے معاملات کی انجام دہی کےلیے قانون کے مطابق اسپانسر’کفیل‘کی ذمہ داری ہوتی ہے۔

اسپانسر اپنے ابشر یا مقیم پورٹل کے ذریعے کارکن کے پاسپورٹ کی انٹری جوازات کے سسٹم میں کرا سکتا ہے اس کے لیے جوازات کے دفترآنے کی بھی ضرورت نہیں ہوتی۔

واضح رہے سعودی محکمہ پاسپورٹ اینڈ امیگریشن کے قانون کے مطابق قانون کے مطابق غیرملکی کارکن جوازات کے حوالے سے اپنے معاملات نمٹانے کے لیے براہ راست رجوع نہیں کرسکتے بلکہ ایسے تمام امورکی انجام دہی کے لیے کارکنوں کا کفیل یا اس کے مقرر کردہ نمائندے کو ہی اس امر کی اجازت ہوتی ہے کہ وہ اپنے زیرکفالت غیرملکیوں کے قانونی معاملات کو مکمل کریں۔

خیال رہے وہ غیر ملکی جو اپنے اہل خانہ کے ہمراہ مقیم ہیں انہیں اس بات کی اجازت ہوتی ہے کہ وہ اپنے اہل خانہ کے اقاموں کی تجدید یا دیگر معاملات کی انجام دہی کے لیے جوازات کے دفترسے رجوع کرسکتے ہیں۔

جہاں تک غیر ملکیوں کے اہل خانہ کے نئے پاسپورٹ کی انٹری جوازات کے سسٹم میں کرانے کا سوال ہے تواس حوالے سے جوازات کا کہنا تھا کہ کیونکہ غیرملکی کارکن اپنے اہل خانہ کا اسپانسر ہوتا ہے اس لیے اسے اس بات کی اجازت ہوتی ہے کہ وہ اپنے اہل خانہ کے اقامہ یا دیگرمعاملات کی انجام دہی کےلیے جوازات کے دفتر سے یا اپنے ابشر اکاونٹ سے براہ راست مکمل کرسکے۔

یاد رہے جوازات کے سسٹم میں ابشر کے ذریعے بعض امورجو خودکار طریقے سے مکمل نہیں ہوتے یا ان کی انجام دہی کے لیے انسانی مداخلت درکارہوتی ہے اس کے لیے ابشر اکاونٹ پر’تواصل‘ کی سہولت فراہم کی جاتی ہے۔

تواصل کے معنی رابطے کے ہیں۔ اس سروس کے ذریعے وہ امورجنہیں مکمل کرانے کے لیے انسانی مداخلت درکارہوتی ہے کے تواصل کے ذریعے کرائے جاسکتے ہیں تاہم اس کے لازمی ہےکہ درست طریقے پرعمل کیاجائے۔

پاسپورٹ کی نقل معلومات کے لیے جو دستاویزات درکارہوتی ہیں ان میں پرانے اور نئے پاسپورٹ کی کے ساتھ اقامہ کی پی ڈی ایف فائل کو اپ لوڈ کیا جاتا ہے اس امر کا خیال رکھا جائے کہ ایک ہی فائل میں تمام دستاویزات اپ لوڈ کی جائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں