The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں میوزیکل انسٹیٹیوٹ کے قیام پر غور

ریاض: سعودی عرب کی انٹرٹینمنٹ اتھارٹی کے چیئرمین ترکی آل شیخ نے کہا ہے کہ وہ مملکت میں موسیقی کے فروغ کے لیے ایسے ادارے قائم کرنے پر غور کررہے ہیں جن میں باقاعدہ موسیقی کی تربیت فراہم کی جائے گی۔

عرب میڈیا کے مطابق ترکی آل شیخ نے ان خیالات کا اظہار ریاض میں قائم شاہ فہد کلچرل سینٹر میں منعقدہ ایک میوزیکل شو کے موقع پر فنکاروں اور موسیقاروں سے ملاقات کے دوران کیا۔

شاہ فہد کلچرل سینٹر میں ہونے والے موسیقی پروگرام میں 15 سعودی ستاروں نے شرکت کی اور سعودی عرب میں موسیقی کی 50 سال پرانی یاد تازہ کی گئی۔

اس موقع پر سعودی فنکاروں نے مرحوم گلوکار ابوبکر سالم بلفقیہ کو خراج عقیدت پیش کیا، پروگرام میں ابوبکر سالم کا نغمہ ہولو گرام کے ذریعے پیش کرکے 50 سال پرانی یاد تازہ کی گئی۔

پروگرام میں سعودی موسیقار احمد فتحی کے نغمے کی ریکارڈنگ سنائی گئی، تقریب میں دیگر فنکاروں عبداللہ الرویش، محمد عبدہ، عبادی الجوہر، ابوبکر سالم کے صاحبزادے اصیل ابوبکر اوردیگر نے بھی فن کے جوہر دکھائے۔

پروگرام میں انٹرٹینمنٹ اتھارٹی کے سربراہ ترکی آل شیخ نے ابوبکر سالم کے صاحبزادے سے ملاقات کی اور کہا کہ وہ ملک میں موسیقی کے فروغ کے لیے میوزیکل انسٹیٹیوٹ قائم کرنے پر غور کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں