site
stats
عالمی خبریں

سعودی عرب میں خواتین کی اسٹیڈیم میں میچ دیکھنے پرپابندی ختم

Saudi Arabia

ریاض: سعودی عرب نے پہلی بار خواتین کو اسٹیڈیم میں میچ دیکھنے کی اجازت دی ہے، خواتین آئندہ سال سے اسٹیڈیم میں میچ دیکھ سکیں گی۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کے تین بڑے شہروں ریاض، جدہ اور دمام میں خواتین کو آئندہ سال سے اہل خانہ کے ساتھ اسٹیڈیم میں میچ دیکھنے کی اجازت ہوگی۔

سعودی عرب میں کھیلوں کے مقابلے منعقد کرنے والے ادارے کا کہنا ہے کہ تین اسٹیڈیم میں تیاریاں کی جائیں گی تاکہ خواتین اہل خانہ کے ہمراہ میچ دیکھ سکیں اوراسٹیڈیم میں ریسٹورینٹ، کیفے اور مانیٹراسکرین لگائی جائیں گی۔

خیال رہے کہ سعودی عرب میں ہونے والی یہ اصلاحات ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کے اقتصادی تبدیلیوں کے وژن 2030 کے تحت جاری ہیں۔


سعودی عرب میں خواتین کو گاڑی ڈرائیو کرنے کی اجازت مل گئی


یاد رہے کہ گزشتہ ماہ سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان نے فرمان جاری کرتے ہوئے خواتین کو ملک میں پہلی بار گاڑی چلانے کی اجازت دی تھی۔


سعودی عرب: سرکاری ٹی وی پر میوزیکل کنسرٹ نشر


واضح رہے کہ رواں ماہ 5 اکتوبر کو سعودی حکومت نے روشن خیالی میں ایک اور قدم آگے بڑھاتے ہوئے سرکاری چینل پر میوزک کنسرٹ نشر کیا تھا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top