The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: سیاحتی مقامات کی رونقیں بحال

ریاض: سعودی عرب میں کرونا وائرس کا لاک ڈاؤن ختم ہوجانے کے بعد اندرون ملک واقع سیاحتی مقامات کی رونقیں بحال ہوگئیں، مقامی شہری جوق در جوق ان مقامات کا رخ کر رہے ہیں۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی شہریوں نے مقامی سیاحت میں دلچسپی کے بعد دیہی مقامات کا رخ کرنا شروع کر دیا ہے جہاں درجہ حرارت بھی شہروں کے مقابلے میں قدرے کم ہوتا ہے۔

سعودی عرب کے شہر طائف، الباہا اور ابہا سیاحوں کی دلچسپی کا مرکز بنے ہوئے ہیں، حکام کی جانب سے پارکس یا دیگر تفریحی مقامات پر کرونا وائرس سے بچاؤ کی تدابیر پر سختی سے عمل کو یقینی بنایا جا رہا ہے۔

سعودی ادارہ برائے سیاحتی ترقی کے نائب صدر ولید الحامدی کا کہنا ہے کہ جنوب مغرب میں واقع صوبہ عسیر اپنے دلکش مقامات اور تمام تر سہولیات کے ساتھ ملک بھر سے آنے والے سیاحوں کی مہمانی کے لیے تیار ہے۔

انہوں نے بتایا کہ عسیر کے گورنر کی ہدایات کے مطابق کئی کمیٹیاں تشکیل دی گئی ہیں جو موسم گرما کا فائدہ اٹھاتے ہوئے سیاحتی سرگرمیوں کی کامیابی اور تفریحی سہولیات کی فراہمی کو یقینی بنائیں گی۔

نائب صدر کا کہنا ہے کہ صوبہ عسیر کی انتظامیہ کی کوشش ہے کہ کرونا وائرس سے متعلق تمام ہدایات کو مدنظر رکھتے ہوئے لاجواب سیاحتی ماڈل اپنایا جائے۔

ان کے مطابق اس سیاحتی ماڈل پر عمل درآمد کے لیے 4 ہزار رضا کاروں پر مشتمل ٹیم کی ٹریننگ کی گئی ہے، جو وبا کے اختتام تک فرائض سر انجام دیتے رہیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں