The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب نے سیاحت کو فروغ دینے کے لئے سیاحتی ویزا پا لیسی کا اعلان کر دیا

جدہ : سعودی عرب27 ستمبر کو نیا سیاحتی ویزا پالیسی شروع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے جس سے51 ممالک کے شہریوں کو مملکت کا دورہ کرنے کی اجازت مل سکے گی۔

ذرائع نے بتایا کہ ویزا فیس اروپے300($ 80 یا 70 یورو) ہوگی، درخواست دہندہ میڈیکل انشورنس فیس کے لئے اضافی 140 روپے ادا کرتا ہے ، اس طرح سیاحتی ویزا کے لئے ہر درخواست دہندگان کی طرف سے ادا کردہ 440 روپے کی کل لاگت آئے گی۔

ویزا کی توثیق جاری ہونے کی تاریخ سے ایک سال کے لئے ہے اور سعودیہ میں قیام کی مدت ہر دورے کے لئے تین ماہ ہے اور ایک سال کے دوران180 دن سے زیادہ نہیں۔

سیاح سعودی عرب پہنچنے پر ویزا 30 منٹ کے اندر یا “ویزا آن ویزا پہنچنے” کے عمل کے ذریعے الیکٹرانک پلیٹ فارم کے ذریعے حاصل کیا جائے گا۔ ویزا حاصل کرنے کے لئے واپسی کا ٹکٹ یا ہوٹل کی بکنگ کی ضرورت نہیں ہوگی،۔

اس معاملے میں سیاحوں کا پتہ صرف کافی ہے، ویزا کی کاغذی کاپی کی ضرورت نہیں ہے اور ڈیجیٹل کاپی کو ترجیح دی جاتی ہے یہ بھی ضروری ہے کہ پاسپورٹ کم سے کم چھ ماہ کے لئے موزوں ہو۔

مسلم سیاحوں کو غیر حج سیزن میں عمرہ کرنے اور مکہ مکرمہ میں داخل ہونے، مدینہ منورہ اور کسی بھی سیاح کے طور پر سعودی شہروں میں جانے سے فائدہ ہوگا۔

درخواست دہندہ کی عمر کم از کم 18 سال ہونا ضروری ہے، مقررہ عمر سے کم عمر والوں کو ولی کی حیثیت سے اس عمر سے اوپر کے کسی ساتھی کی ضرورت ہوتی ہے۔

سیاحتی ویزا رکھنے والے زائرین کو وصول کرنے والے سعودی بندرگاہوں میں ریاض کا کنگ خالد انٹرنیشنل ایئرپورٹ، جدہ کا کنگ عبد العزیز ہوائی اڈہ، دمام کا کنگ فہد ایئر پورٹ ،کنگ فہد کاز وے، مدینہ منورہ میں شہزادہ محمد بن عبد العز ہوائی اڈہ شامل ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اس اقدام سے دنیا کو سعودی عرب کی خوبصورتی کو دیکھنے کے لئے راہیں کھلیں گی اور تیل کی غیر آمدنی میں

اضافہ ہوگا تاکہ اس کی خوشحالی میں اہم کردار ادا کیا جاسکے۔ یہ کنگڈم کے وژن 2030 کی امنگوں کے مطابق بھی ہے۔

ذرائع نے مزید بتایا کہ سیاحوں کو ویزا کے حصول سے قبل ایک دستخطی عہد نامہ جاری کرنا ہوگا۔ ان میں سے سب سے اہم بات کی توثیق کرنا یہ ہے کہ درخواست میں دستاویزی معلومات درست ہیں، تمام سعودی قوانین و ضوابط کی پابندی کریں اور اپنے لوگوں کےاسلامی رسم و رواج کا احترام کریں۔

کسی بھی طرح کی خلاف ورزی کی صورت میں حکام کو یہ حق حاصل ہے کہ وہ زائرین کو سعودیہ میں داخل ہونے سے روک کر وہاں سے آنے والے کو واپس اس کے ملک بھیج دے۔

مزید پڑھیں: سعودی عرب میں نیا قانون منظور، تارکین وطن رشتے داروں کو عمرہ ویزا پر بلاسکیں گے

توقع ہے کہ2020 کی پہلی سہ ماہی میں ویزا سے فائدہ اٹھانے والے ممالک کی تعداد میں اضافہ ہوگا جبکہ موجودہ ممالک میں سے کچھ امریکہ، کینیڈا، برطانیہ، نیوزی لینڈ، جنوبی کوریا، اٹلی ، آئس لینڈ، فرانس، ناروے، اسپین، یونان، نیدرلینڈز، رومانیہ، کروشیا اور سویڈن، ڈنمارک، ایسٹونیا، فن لینڈ، سنگاپور، ملائشیا، قازقستان، روس، آسٹریا، بیلجیم، پولینڈ، چین، ہانگ کانگ، جنوبی کوریا اور بلغاریہ مستفید ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں