The news is by your side.

Advertisement

محمد بن سلمان طویل غیر ملکی دورے کے بعد ملک واپس پہنچ گئے

ریاض: سعودی شہزادہ محمد بن سلمان امریکا، فرانس اور اسپین کے طویل اور کامیاب دورے کے بعد سعودی عرب واپس پہنچ چکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سعودی شہزادے نے دوطرفہ تعلقات کو فروغ دینے اور دونوں ملکوں کے درمیان اقتصادی شعبے کو مزید بہتر بنانے کے لیے امریکا، فرانس اور اسپین کا دورہ کیا جس کے بعد وہ وطن واپس پہنچ چکے ہیں۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا ہے کہ محمد بن سلمان کی جانب سے کامیاب دورے کیے گئے، اس دورے میں سعودی عرب نے اسپین، فرانس اور امریکا کے ساتھ مختلف شعبوں میں باہمی تعاون کے کئی معاہدوں پر دست خط کیے اس دوران عالمی قیادت سے علاقائی اور اہم امور پر تبادلہ خیال بھی کیا گیا۔

سعودی شہزادے کا دورہ فرانس، 18 ارب ڈالر کے معاہدے طے پاگئے

خیال رہے کہ سعودی شہزادے محمد بن سلمان نے امریکا دورہ پر امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے ملاقات کی تھی جس میں دونوں ملکوں کے درمیان مختلف شعبوں میں تعقات کے فروغ سمیت مشرقی وسطیٰ کے خطے کی تازہ صورت حال اور باہمی دلچسپی کے دیگر امور پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا تھا۔

علاوز ازیں دورہ فرانس کے موقع پر دار الحکومت پیرس میں سعودی عرب اور فرانس کی حکومتوں کے درمیان مختلف شعبوں میں 18 ارب ڈالر کے معاہدے طے پائے تاہم ابتدائی طور پر حکومتی سطح پر مکمل تفصیلات فراہم نہیں کی گئی۔

سعودی شہزادہ کی فرانسیسی وزیر اعظم سے ملاقات، اہم امور پر تبادلہ خیال

واضح رہے کہ کامیاب دورے کے تسلسل کو برقرار رکھتے ہوئے سعودی شہزادے نے فرانس کا دورہ کیا تھا اور دار الحکومت پیرس میں ہی لبنان کے وزیر اعظم اور مراکش کے شاہ محمد سے ایک مشترکہ ہنگامی ملاقات بھی تھی، جس کے بعد اب وہ اپنے ملک واپس پہنچ چکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں