The news is by your side.

Advertisement

وزٹ ویزے پر سعودی عرب جانے والوں کیلئے اہم خبر

اسلام آباد : سعودی حکومت نے وزٹ ویزا کی پا لیسی تبدیل کر دی ، 2 سال کا ملٹیپل وزٹ ویزہ ختم کر کے صرف 1 سال کا کردیا گیا ہے، جو کے ہر 3 مہینے میں تجدید کرنا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی حکومت نے وزٹ ویزہ کی پا لیسی تبدیل کر دی ، نئی ویزہ پالیسی کے تحت ویزہ ایک ماہ کے لئے جاری کیا جائے گا، 2 سال کا ملٹیپل وزٹ ویزہ ختم کر کے صرف 1 سال کا کردیا گیا ہے۔

پہلے سعودی سنگل انٹری وزٹ ویزہ کی معیاد 6 ماہ کی تھی اور ہر 3 ماہ بعد تجدید خرا نا لازمی تھا تاہم اب نئے نظام کے مطابق سنگل انٹری ویزہ اب صرف 30 دن کا کردیا گیا ہےجو کے ہر 3 مہینے میں تجدید کرنا ہوگا۔

یاد رہے گذشتہ ماہ سعودی وزارت حج نے عمرہ اور حج ویزہ فیس سے متعلق نمایاں تبدیلیاں کیں تھیں ، جس کے مطابق45دن کے لیے عمرہ اور حج ویزہ کی فیس 300ريال مقرر جبکہ دوبارہ عمرہ کرنے جانے والوں پر دو ہزارریال کی شرط ختم کردی گئی تھی۔

مزید پڑھیں : سعودی عرب نے سیاحت کو فروغ دینے کے لئے سیاحتی ویزا پا لیسی کا اعلان کر دیا

اس سے قبل سعودی عرب نے سیاحت کو فروغ دینے کے لئے سیاحتی ویزا پا لیسی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ سعودی عرب27 ستمبر کو نیا سیاحتی ویزا پالیسی شروع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے جس سے51 ممالک کے شہریوں کو مملکت کا دورہ کرنے کی اجازت مل سکے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں