شاہ سلمان بن عبدالعزیز کی زیر صدرات سعودی عرب کی وفاقی کابینہ کا اجلاس saudi-king-salman
The news is by your side.

Advertisement

شاہ سلمان کی زیرِ صدرات سعودی عرب کی وفاقی کابینہ کا اجلاس

یمن جنگ میں جاں بحق ہونے والے فوجیوں کے اہل خانہ کو حکومتی کوٹے پر حج کروایا جائے گا، شاہ سلمان

ریاض : شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے سعودی عرب کی وفاقی کابینہ کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’یمن جنگ میں جاں بحق ہونے والے 15 سو فوجیوں کے اہل خانہ کو حکومتی کوٹے سے حج کروایا جائے گا‘۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کی وفاقی کابینہ کا اجلاس گذشتہ روز نیوم سٹی میں حاکم وقت شاہ سلمان بن عبد العزیز کی زیر صدرات منعقد ہوا تھا، جس میں ایرانی حمایت یافتہ حوثی جنگجوؤں کی سعودی عرب کے تیل بردار جہازوں پر حملے اور خطے میں بڑھتی ہوئی ایرانی مداخلت پر گفتگو کی گئی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ اجلاس کے دوران سعودی عرب کی وفاقی کابینہ نے سرحد پار سے جاری ایران نواز حوثیوں کی بڑھتی ہوئی دہشت گردی اور دیگر عالمی مسائل پر بھی شدید تحفظات کا اظہار کیا۔

عرب میڈیا کے مطابق سعودی وزراء نے اجلاس میں واضح کیا کہ خطے میں بڑھتی دہشت گردی اور تیل بردار جہازوں پر حوثیوں کے حملوں کے باعث عالمی جہاز رانی کو شدید خطرات لاحق ہیں، عالمی جہاز رانی کو محفوظ بنانے کے لیے الحدیدہ بندر گاہ سمیت دیگر سمندری علاقوں کو تحفظ فراہم کرنا ہوگا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کے شاہ سلمان بن عبد العزیز نے اجلاس کے دوران اعلان کیا کہ ’یمن جنگ میں شہید ہونے والے ڈیڑھ ہزار فوجیوں کے اہل خانہ کو حکومتی کوٹے سے حج کروایا جائے گا‘۔

خیال رہے کہ سعودی عرب کے حاکم وقت شاہ سلمان بن عبدالعزیز اپنے اہل خانہ کے ہمراہ چھٹیاں گزارنے کے لیے نیوم سٹی گئے ہوئے ہیں، جسے سعودی عرب کا جدید سیاحتی شہر قرار دیا گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں