The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: امریکا سے تعلیم یافتہ نوجوان چائے کا اسٹال لگانے لگا، حکام کا نوٹس

ریاض: سعودی عرب میں امریکا سے تعلیم یافتہ نوجوان کی چائے کا اسٹال لگانے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی، وزارت افرادی قوت نے نوٹس لے کر نوجوان کو اسناد سمیت طلب کر لیا۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق امریکا سے انفارمیشن ٹیکنالوجی میں ماسٹرز ڈگری ہولڈر سعودی نوجوان کی ابہا میں چائے کی دکان کی ویڈیو سوشل میڈیا پر بے حد وائرل ہورہی ہے۔

وزارت افرادی قوت و سماجی بہبود نے ڈگری ہولڈر سعودی نوجوان کے ویڈیو کلپ کا نوٹس لیا ہے۔ مذکورہ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ نوجوان ابہا الخمیس روڈ پر چائے فروخت کررہا ہے۔

ویڈیو میں نوجوان امریکا سے امتیازی پوزیشن کے ساتھ انفارمیشن سسٹم میں ماسٹرز کی ڈگری بھی دکھا رہا ہے۔

صارفین نے اس ویڈیو پر حیرانگی، افسوس اور دکھ کا اظہار کرتے ہوئے وزارت محنت و سماجی بہبود سے اس ویڈیو کا نوٹس لینے کی اپیل کی تھی۔

وزارت افرادی قوت نے سعودی نوجوان سے کہا ہے کہ وہ پہلی فرصت میں اپنی اسناد لے کر وزارت پہنچ جائے، اس کے لیے ملازمت کا بندوبست کیا جائے گا۔

الریاض بینک نے بھی نوجوان کو ملازمت کی پیشکش کی ہے، الریاض بینک کی جانب سے کہا گیا کہ ہمارے یہاں نوجوان کی ملازمت مستقل ہوگی۔

بینک نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ٹویٹ میں کہا کہ ہم ایسے سعودی لڑکوں اور لڑکیوں کے متلاشی ہیں جو بڑے خواب دیکھتے ہیں اور عزم و ارادے کے مالک ہیں۔ ایسے باعزم نوجوان ہی ہمارا سرمایہ ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں