The news is by your side.

زخمی سعودی فٹبالر ‘یاسر الشہرانی ‘ کی صحت سے متعلق اہم خبر

ریاض: فٹ بال ورلڈکپ میں ارجنٹینا کے خلاف تاریخی میچ کے دوران شدید زخمی ہونے والے سعودی فٹبالر یاسر الشہرانی سے متعلق اہم خبر سامنے آگئی۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق دو روز قبل ارجنٹینیا کے خلاف میچ کے دوران یاسر الشہرانی سعودی گول کیپر محمد ال اویس سے ٹکرا گئے تھے۔

جس کے نتیجے میں ان کا جبڑا اور چہرے کی ہڈیاں ٹوٹ گئیں تھیں اور اندورنی خون بہنے لگا تھا، فٹبالر کو طبی امداد کے لئے دوحہ کے حماد میڈیکل سٹی لے جایا گیا جہاں خون روکنے کے لئے ان کا سرجیکل پروسیجر کیا گیا۔Argentina v Saudi Arabia match halted amid desperate pleas from distressed players - Wales Onlineتاہم اب سعودی فٹبالر یاسر الشہرانی کو مزید علاج کے لیے ایئرلفٹ کر کے ریاض کے نیشنل گارڈ اسپتال پہنچادیا گیا ہے،جہاں ان کی سرجری کی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: سعودی عرب کی تاریخی فتح پر ولی عہد کا سجدہ شکر

یاد رہے کہ سعودی عرب نے منگل کو ارجنٹائن کے خلاف 2-1 کی تاریخی فتح حاصل کی تھ،۔ اس میچ نے لوسیل اسٹیڈیم میں ارجنٹینا کے 36 میچوں کے ناقابل شکست ریکارڈ کو ختم کیا تھا۔Saudi Arabia hero undergoes emergency surgery on broken jaw after horror Argentina injury | Football | Sport | Express.co.ukاس کے علاوہ فٹ بال کی تاریخ میں بھی پہلی بار ہوا تھا کہ ارجنٹینا کی ٹیم کو کسی ایشیائی ٹیم کے ہاتھوں شکست ہوئی تھی۔

دوسری جانب الشہرانی نے ٹوئٹر پر ایک ویڈیو کے ذریعے کہا کہ "میں آپ کو یقین دلانا چاہتا ہوں کہ میں ٹھیک ہوں، میری طبیعت اب بہتر ہے، انہوں نے قوم کو میچ جیتنے پر مبارکباد پیش کی اور اپنے لیے دعاؤں کا شکریہ ادا کیا”۔

Comments

یہ بھی پڑھیں