site
stats
عالمی خبریں

سعودی شہزادے مشال بن عبدالعزیز انتقال کرگئے

ریاض / جدہ: سعودی شہزادے مشال بن عبد العزیز انتقال کر گئے، اُن کی نماز جنازہ کل مسجد الحرام میں ادا کی جائےگی۔

سعودی عرب کی سرکاری ایجنسی کے مطابق شہزادہ مشال بن عبدالعزیز 91 برس کی عمر میں آج 7 شعبان 1438 ہجری کو انتقال کر گئے، اُن کی نماز جنازہ کل بعد نماز عشاء مسجد الحرام میں ادا کی جائے گی۔

مشال بن عبد العزیز 1926 کو مکہ کے شہر ریاض میں پیدا ہوئے وہ کنگ عبداللہ کے 13ویں بیٹے تھے۔ سعودی شہزادے نے 1951 سے 1953 تک بطور سعودی وزیر دفاع اپنی خدمات سرانجام دیں بعد ازاں انہیں عہدے سے ترقی دیتے ہوئے ڈپٹی منسٹر برائے وزیر دفاع تعینات کردیا گیا،مرحوم آل سعود کے بیت کونسل کے چیئرمین بھی تعینات رہے۔

دورانِ وزارت اُن کا شمار آل سعود کے کامیاب ترین وزراء میں ہوتا تھا، مشال بن عبدالعزیز نے کم قیمت میں زمین خرید کے سعودی حکومت کو اربوں کا فائدہ دلوایا۔

طبیعت ناسازی اور تعلیمی قابلیت کی کمی کی وجہ سے انہیں عہدے سے ہٹایا گیا تو سعودی حکومت کو بہت پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا کیونکہ انہوں نے غیرملکیوں کے حوالے سے قوانین متعارف کروائے تھے۔

سعودی فرمانرواں شاہ سلمان بن عبدالعزیز اور شاہی خاندان نے مشال بن عبدالعزیز کے انتقال پر گہرے دکھ اور رنج کا اظہار کرتے ہوئے اُن کے لواحقین سے تعزیت بھی کی، شاہی خاندان نے شہزادے کی مغفرت کے لیے بھی خصوصی دعا کی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top